return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Trance Energy 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
יש כבר סטים בהאבים...

האם ניתן לקבל מדיע נוסף על ההאבים שאתם כל הזמן מדברים פה עליהם?:)
אם אני לא טועה זה האבים ב
DC++
השאלה אילו האבים ?:)
quote:
אני השנה בטוח במצעד האהבה לבד או עם מישהו אבל ממש לא מעניין אני שם זה בטוח!!!
אבל מה שבטוח מצעד האהבה אני שם עם מישהו מעוניין להצתרף בכיף!

אחי אתה מדבר על המצעד האהבה בגרמניה?
אם כ - אני אחשוב כל זה:)
markfeldman
בלו דראגון, אני אצטרף אליך בכיף !
THE_BLUE_DRAGON
taltul - מן הסתם הגרמני המקורי האמיתי השווה כלכך
:happy2:


markfeldman -
יאללה 3,000ש"ח
תתחיל לחסוך למצעד!
=)

גם לא צריך מלון באים בבוקר הולכים למצעד חוזרים למחורת בבוקר לשדה תעופה נחים קצת ועולים על מטוס חזרה!

או שבמידה ומצרפים את סנסיישן צריך למצוא מלון מעפן בשקל שלושים ואז עם רכבת נוסעים לאמסטרדם!
שזה כמובן עוד איזה הרבה מאוד כסף!
בקיצור רק המצעד 3000ככה+סנסיישן=איזה 5000 בטח אולי פחות אם מארגנים קומבינות!

השאלה היא האם נרצה בכלל לחזור לארץ השכונה הזאת שניהיה שם חחח...:tongue3
markfeldman
הסנסיישן ומצעד האהבה יוצאים סמוך אחד לשני ?
THE_BLUE_DRAGON
סנסיישן לבן - 03.07.2004
סנסיישן שחור - 10.07.2004
מצעד האהבה אני לא בטוח אבל חושב משהו כמו - 06.07.2004

שמע גם אם בא לך שבוע שלם אז זה קצת סיפור למה המצעד הוא באמצע אז נגיל אתה הולך ללבן ואז צריך רכבת לברלין ואז צריך רכבת חזרה לאמסטרדם ולך תדע כמה עולה נסיעה כזאת יכול לעלות הרבה כסף ואז בתי מלון שזה סיפור בקיצור אם היה מצעד ואז את שתי הסנסיישנים או הפוך היה טוב למה היית עושה הכל בשבוע בלי כל מני בעיות אבל הקטע שללכת לברלין ולחזור לאמסטרדם זה סיפור קצת אני חושב כאילו אני לא הכי טוב בגאוגרפיה חחח...אז אם זה לא סיפור אז בכיף!

מקסימום הולכים על המצעד ועל סנסיישן אחד!

מה שבטוח שעל המצעד אני לא מוותר!
markfeldman
נראה לי סנסיישן וואייט (מוסיקת קלאבטראנס) והמצעד זה הכי עדיף !

יענתו נוסעים להולנד וחוזרים מגרמניה.
THE_BLUE_DRAGON
טוב
סנסיישן שחור זה ב:
10.07.2004
וגם המצעד הוא ב:
10.07.2004

ככה שבאמת אפשר סנסיישן לבן + המצעד ועל השחור צריך לוותר!
המצעד נגמר ב:
23:30
אבל איך תגיע לאמסטרדם בכלכך קצת זמן!
וגם המצעד קצת מאוד הורג!
markfeldman
אח שלי יש הבדל של שבוע, מה הבעיה ?
THE_BLUE_DRAGON
הבעיה היא עם הגירסא השחורה!
אבל חפיף נוותר עליה!
צריך לברר רק כמה עולה רכבת וכמה זמן נסיעה, אני ינסה לברר.
markfeldman
מחיר רכבת נראה לי משהו בסביבות ה-100 שקל (20 יורו)

זמן נסיעה לא יכול להיות יותר מחצי יום וגם ככה יש לנו בסביבות 3 ימים להגיע שזה פול זמן !

KosmiK-G8
אני שם כסך שבסוף לא תסעו...

רק בגלל שאתם מתכננים כל כך לפרטי פרטים 5 חודש מראש!!!

כל משצריך זה לחשוב בערך כמה זה יעלה
ולהתחיל לקרוע תתחת בעבודה
תכנון יותר ממוקד רק חודש לפני ואפילו פחות צריך להתחיל לעשות
אני בכל מקרה לא איתכם כי אני עדיין יהיה בצבא...
trance energy 2005 - february
חודשיים בערך אחרי שאני יהיה אזרח זה יהיה מתאים
נדבר עוד 10 חודש:)
markfeldman
מה הקשר לזמן התיכנון ?
יש עוד זמן, אבל כרגע אנחנו מגששים.

חוץ מזה אני חש קנאה מצידך אז אני מבין.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement