return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
OT : Vem borde fa styra Sverige?
View this Thread in Original format
Goldiluxe
Jag rostar pa hog position for LINDA SKUGGE.

Hon ar smart som fan, och jag tycker hon kanns som om hon vet vad hon snackar om.
Kongo_kim
ZORAN LUKIC!!!
Goldiluxe
Oj, vem ar det?
Jag har nog missat nagot, han later som nat som skulle kunna spela fotboll. eller nat turkiskt instrument.

Om han spelar instrument ar han pa, jag gillar det orientaliska soundet! :D
JayBee
inte den blekaste aningen.. kanske Carl Bildt eller kanske en soft diktator.

teoretiskt sett så är en diktator mer effektiv. problemet är bara att alla diktatorer som funnits på vor jord ännu har varit eller blivit makt galna. om man kunde kringå det problemet tror jag helt enkelt att jag skulle vara en bra diktator för sverige.

å andra sidan kanske man borde ge tjänsten till någon som är lite mer sansad än mig, typ kenny :D puss kenny boy!
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Goldiluxe
Oj, vem ar det?
Jag har nog missat nagot, han later som nat som skulle kunna spela fotboll. eller nat turkiskt instrument.

Om han spelar instrument ar han pa, jag gillar det orientaliska soundet! :D


Djurgårdens tränare i fotboll.
Grymmare person får man leta efter
reveal
Jag vet inte vem Linda Skugge är, så det enda jag säger, än så länge, är att "bara inte Göran så".
SWE_TRANCE
BERT KARLSSON!
Goldiluxe
quote:
Originally posted by reveal
Jag vet inte vem Linda Skugge är, så det enda jag säger, än så länge, är att "bara inte Göran så".


Har kan du fa lasa lite granna!
http://www.bang.a.se/politik/polgast.htm

http://www.lindaskugge.se/

Enjoy!
JayBee
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
BERT KARLSSON!
St_Andrew
quote:
Originally posted by JayBee
teoretiskt sett så är en diktator mer effektiv. problemet är bara att alla diktatorer som funnits på vor jord ännu har varit eller blivit makt galna.


word på den, demokrati suger egentligen, massa folk som inte vet ett skit om politik ska rösta om saker... men som sagt e svårt o fixa på annat sätt eftersom folk lätt blir maktgalna...

på vem som borde strya återkommer jag till.. måste funderar ett tag till...

reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
demokrati suger egentligen


Sugen på Nordkorea?
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Sugen på Nordkorea?


nah precis, folk blir lätt maktgalna. men ingen kan säga att demokrati (as we use it today) är det perfekta styrelseskicket.

appropå nordkorea kolla det här: http://www.guardian.co.uk/korea/art...1136483,00.html :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement