return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Vilket år är du född?
View this Thread in Original format
reveal
Tänkte utnyttja omröstningsfunktionen för att få en snygg "kurva" över åldern här på TA :D
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
Tänkte utnyttja omröstningsfunktionen för att få en snygg "kurva" över åldern här på TA :D


haha va rolig du e :)

fast det blir ju ett liggande stapeldiagram ;)
ice_key
quote:
Originally posted by reveal
Tänkte utnyttja omröstningsfunktionen för att få en snygg "kurva" över åldern här på TA :D


Smart gjort utav dig johan :D

:nervous: :nervous: :nervous:
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
Smart gjort utav dig johan :D


Tackar tackar Markus :D

Upptäckte just att jag kastat om orden "är" och "år" :p


Och Jenny, man får ju tänka sig en kurva ;)

Observera att detta är SweTAs första officiella "här kallar man varandra vid förstanamn"-tråd :crazy:
ScuL
81'are här :D
dbl
quote:
Originally posted by reveal
Observera att detta är SweTAs första officiella "här kallar man varandra vid förstanamn"-tråd :crazy:


undra hur många här som vet mitt riktiga namn... jenny vet la det.. men jag undrar om nån annan vet det.. hehe
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
undra hur många här som vet mitt riktiga namn... jenny vet la det.. men jag undrar om nån annan vet det.. hehe


stfu daniel :p
Amnezia
>>årgång vår83:cool:
NooN
Mitten av 80-talet.

Det är få som vet vad jag heter i förnamn. Man kan ju iofs kolla på Steves SWETA-sida...
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
stfu daniel :p


hehe... mer än vad jag trodde... haha :P

Glorie
jag är bäst på förnamn.. jag e en sån som lär mig förnamn på folk i klassen på en gång och kommer ihåg dem ;)

än så länge regerar 80: orna.. alltså vi som föddes 80! Weeee först ut på 80-talet ;)
x-dream
Klart att Jenny är bäst på förnamn ;)

Själv är man en 77 :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement