|
Vilket år är du född? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
SWE_TRANCE.. mennn ;) va omtänksamt av dig att göra en sån där lista :) hehe |
Men Jenny då!!! SWE_TRANCE heter Michael och inte SWE_TRANCE!!! Förnamn som gäller ju :p |
|
|
| MojjMojj |
| Ung, men stark, 86:a :) Anton var namnet! Ska försöka undvika att bli äldre än 25 :toothless |
|
|
| M1cro5lave |
| 85:a ..... vad annars :) |
|
|
| beaversweede |
självklart 85:a :happy2:
anton var namnet... |
|
|
| DJ_Laszlo |
Det var mycket fattigare med 82:or än jag trodde :( Lite trist då det ju självklart är den bästa årgången ;)
Laszlo är för övrigt fortfarande mitt riktiga namn, för er som är lite orsäkra :) |
|
|
| St_Andrew |
86a!!!
tycker vi borde införa lag på att alla som röstar måste skriva vilket oxå, jättejobbigt att så många 86or sket i att skriva :p
mitt namn e för övrigt erik :) |
|
|
| tobo99 |
| Tobias80 aka tobo99 |
|
|
| jeremy1984 |
| Jérémy, 84a! Vi ligger på delad förstaplats :D |
|
|
| Pjox |
86a här oxå och namnet var Camilla :D
fan mojjmojj tycker ju du ska vara 85a. Blev lite förvånad även om jag vet att du är 86a :tongue2 |
|
|
| montana |
| hör ör man född 84 under den sköna månaden maj, mhmmh, och mitt namn står på fotosajten, så kall upp om ni vill veta (lol) |
|
|
|
|