return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Vilket år är du född? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Versace
jävlar vad det var ungt här!!!
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
jag är bäst på förnamn.. jag e en sån som lär mig förnamn på folk i klassen på en gång och kommer ihåg dem ;)


e helt värdelös på att lära mig namn :/
hel jobbigt ibland
SWE_TRANCE
Namn: Michael (nick: SWE_TRANCE, Jare/JAre, JAreMANNEN)
81:a här, å det är jag stolt över:toothless

Massa saker hände 1981:
Filmen Göta Kanal gjordes:p
Britney Spears föddes:disbelief
Miljöpartiet bildas:rolleyes:
Ronald Reagan i skottdrama:nervous:
Post-it lapparna lanseras:)
MTV startar sina sändningar:wtf:
Videoapparaten slår igenom stort:happy2:
Bob Marley avlider :(
Prins Charles och Lady Di gifter sig:tongue2

Lite onödig fakta kanske, men nu har ni säkert lärt er nåt nytt
Dioxys
85:a här :) och det är rikard för dem som missat det ;)
Dragonfly
märker ni hur vi som är äldst i gruppen inte inledder med vårt årtal utan bara någon chic kommentar och sedan direkt in i vad man heter... typ :-) ...ah, jag heter Sandra och jag tror många vet det.
(vill absolut inte vara ett mönsterbrytare)
Kongo_kim
85:a
FredAcler
För dom som inte vet, vilket jag tror är dom flesta *heh* så heter jag Fredrik. Oxå 77:a
lonne
82`a
Cloudburst
83or är bäst. hands down. :tongue2
dj_hysterix
e 87:a då ra, heter Felipe..(tror inte det är många som hört det)

Glorie
quote:
Originally posted by x-dream
Klart att Jenny är bäst på förnamn ;)


jaoooooo Mattias :D

SWE_TRANCE.. mennn ;) va omtänksamt av dig att göra en sån där lista :) hehe
nekholm
1984, fyller 20 om ca 1½ månad :D Fan man börjar bli gammal..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement