|
Vilket år är du född? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Versace |
| jävlar vad det var ungt här!!! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag är bäst på förnamn.. jag e en sån som lär mig förnamn på folk i klassen på en gång och kommer ihåg dem ;)
|
e helt värdelös på att lära mig namn :/
hel jobbigt ibland |
|
|
| SWE_TRANCE |
Namn: Michael (nick: SWE_TRANCE, Jare/JAre, JAreMANNEN)
81:a här, å det är jag stolt över:toothless
Massa saker hände 1981:
Filmen Göta Kanal gjordes:p
Britney Spears föddes:disbelief
Miljöpartiet bildas:rolleyes:
Ronald Reagan i skottdrama:nervous:
Post-it lapparna lanseras:)
MTV startar sina sändningar:wtf:
Videoapparaten slår igenom stort:happy2:
Bob Marley avlider :(
Prins Charles och Lady Di gifter sig:tongue2
Lite onödig fakta kanske, men nu har ni säkert lärt er nåt nytt |
|
|
| Dioxys |
| 85:a här :) och det är rikard för dem som missat det ;) |
|
|
| Dragonfly |
märker ni hur vi som är äldst i gruppen inte inledder med vårt årtal utan bara någon chic kommentar och sedan direkt in i vad man heter... typ :-) ...ah, jag heter Sandra och jag tror många vet det.
(vill absolut inte vara ett mönsterbrytare) |
|
|
| FredAcler |
| För dom som inte vet, vilket jag tror är dom flesta *heh* så heter jag Fredrik. Oxå 77:a |
|
|
| Cloudburst |
| 83or är bäst. hands down. :tongue2 |
|
|
| dj_hysterix |
| e 87:a då ra, heter Felipe..(tror inte det är många som hört det) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by x-dream
Klart att Jenny är bäst på förnamn ;)
|
jaoooooo Mattias :D
SWE_TRANCE.. mennn ;) va omtänksamt av dig att göra en sån där lista :) hehe |
|
|
| nekholm |
| 1984, fyller 20 om ca 1½ månad :D Fan man börjar bli gammal.. |
|
|
|
|