return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Vilket år är du född? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Proximus
Ümit (Omid)

Född 1984.. skön årgång.
lonne
quote:
Originally posted by Proximus
Ümit (Omid)



Ümit det heter min kompis. Är du turk ?
stumpan83
83...finns det nått bättre??? Nä just det *hihi*:D
dbl
quote:
Originally posted by stumpan83
83...finns det nått bättre??? Nä just det *hihi*:D


exakt... 83 e fanimej det bästa året att vara född :)
Nyx
håller med stumpan & dbl!
Proximus
quote:
Originally posted by lonne
Ümit det heter min kompis. Är du turk ?


nää iranier, heter Omid.. kallas för ümit av den turkiska sidan av släkten (turkiska iranier = azerbaijaner)

;)
Smekbar
jaha :)
det blev alltså 84 för mig, även om jag är en sen sådan (december) :)
Glorie
11 84: or! ! då vann dom ligan, hehe

vilka mer är 80: or?
jag vet tre :)
U121
kom igen nu 85or! klart vi slår 84orna :D
Gaby
Gammelmormor är 77:a och heter Gabriella ;)

AC.
Massa småbarn...
:disbelief
chjo
Gammelfar me då :tongue2 -77
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement