|
Vilket år är du född? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
Ümit (Omid)
Född 1984.. skön årgång. |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Proximus
Ümit (Omid)
|
Ümit det heter min kompis. Är du turk ? |
|
|
| stumpan83 |
| 83...finns det nått bättre??? Nä just det *hihi*:D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by stumpan83
83...finns det nått bättre??? Nä just det *hihi*:D |
exakt... 83 e fanimej det bästa året att vara född :) |
|
|
| Nyx |
| håller med stumpan & dbl! |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by lonne
Ümit det heter min kompis. Är du turk ? |
nää iranier, heter Omid.. kallas för ümit av den turkiska sidan av släkten (turkiska iranier = azerbaijaner)
;) |
|
|
| Smekbar |
jaha :)
det blev alltså 84 för mig, även om jag är en sen sådan (december) :) |
|
|
| Glorie |
11 84: or! ! då vann dom ligan, hehe
vilka mer är 80: or?
jag vet tre :) |
|
|
| U121 |
| kom igen nu 85or! klart vi slår 84orna :D |
|
|
| Gaby |
| Gammelmormor är 77:a och heter Gabriella ;) |
|
|
| AC. |
Massa småbarn...
:disbelief |
|
|
| chjo |
| Gammelfar me då :tongue2 -77 |
|
|
|
|