|
Gedupeerde Dance Valley-gangers
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Beste TA'ers, Ik moet zeggen dat ik Dance Valley echt vet wreed vond en ik ga volgend jaar zeker weer!
Maar het vervoer was zo kut geregeld dat ik hier ff een thread open waar iedereen die gedupeerd is zijn hart kan luchten.
Ikzelf was na Tom Harding (+/-23.30) weggegaan en heb dat tyfus-eind langs het kanaal gelopen (klein beetje natgeregend, maar niet heel erg) en ik had de laatste lege bus (v/d 5 die er stonden) te pakken. De bus zat echt helemaal vol en we hebben 2,5 uur in de file gestaan richting Sloterdijk (wie sloopt er gvd een bus en zet hem in de fik!?) en daar was ik om half 4 dus en toen kon ik om kwart voor 6 een trein naar Leiden nemen en een uur later lag ik lekker in m'n bed. Het scheen dat er mensen al op de heenweg dat kut eind hebben moeten lopen (mede busgangers), wat dat betreft heb ik het helemaal zo erg niet gehad, ik ben droog thuisgekomen.
De groeten. |
|
|
| Kamaya |
N.B.
De laatste bus bij dat snackbarretje na het kanaal (ik heb dus ook al die lege gesloten bussen voorbij gelopen)
(so that you know) |
|
|
| Ding Chavez |
Als je gedupeert bant gister (ik gelukkig niet) dan zou ik dit even lezen:
http://www.nu.nl/document?n=38637
Kweenie hoe ze het gaan doen, maar er is dus hoop voor diegenen voorzover geld dat kan oplossen.
GreetZ, DC |
|
|
| Optimus Trance |
ja man, ik heb die bus ook gezien, ik stond daaro, en heb er ff gestaan want t was er lekker warm:D:D:D, alleen wel veel rook:rolleyes::p
Daarna moest ik weer verder in de regen:(:(:( |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ging ook om 23:30 weg en wa pas om 04:00 op Sloterdijk. Ik ga nu ff niet m'n gal spuwen, want dat heeft GVD toch geen zin.
4 uur in de regen lopen met 3 verkleumde meisjes is echt geen pretje. Zit je daar op Sloterdijk met ze te wachten tot de eerste trein gaat. Zelfs mijn telefoon is verrot door die Kut regen.
Het feest was echt ZZZuper vet. Maar daarna ging het toch echt goed mis. Een paar knokpartyen enzo en de rest is bekend.
Ik ben nu nog hardstikke verrot van het feest ,nellip en 4 uur lopen als voornaamste oorzaak. Ik zal morge wat meer vermelden!!! |
|
|
| SnuggLe |
Dan heb ik dus geluk gehad.
Toen alles echt uit de hand begon te lopen ben ik maar het busstation afgegaan en links de weg op gelopen. Daar kwam ik rond 00:30 uur een lege bus tegen waar ik ingepropt ben. 2 uur zat ik gelukkig droog in mijn auto..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Little Theseus |
ME LUCKY TOO
Ik was al om vier uur thuis, verkleumd, verkouden, en ZEIKNAT. Wat heb ik geboft, want het kon nog veel erger.:eek: |
|
|
| HiGH_NrG |
Dan ben ik dus helemaal een lucky bastard...was voor alle drukte uit en zat in een half lege bus mensen...
Ik ben echt vet blij dat ik 45-60min eerder ben weggegaan :) |
|
|
| Remy D |
| Maar ik ben de allergelukkigste TA. Was er om 10 uur en ging om 23:45 weg van het vetste feest tot nu toe voor mij en ik was om 00:05 thuis. |
|
|
| New Wave |
Dan was ik en Nastra van de ongelukkigen...wij gingen om half 11 weg...stonden we net op de trappen bij de bushalte......5 minuutejs wachten en we waren zo weg.....nee al die gasten over de hekken...happa......weg organisatie.....
Ik was ook bij die cafetaria waar de bus in de fik stond.....ik heb tegen de cafetaria gestaan met Nastra en aanhang.....wat een kutweer en later kwam ook de wind opzetten.dat was helemaal koud.....op een gegeven moment hadden veel mensen hulp nodig, ambulances heen en weer.....en maar zeikweer...gelukkig dat de brandweer (na paar uurtjes wachten warme tenten had opgezet anders hadden ze mij en vele andere ook kunnen afvoeren.
En op het Nieuws hoorde ik dat het vastlopen van het verkeer ook mede door de vele taxi's kwam, NOU IK HEB 3 LEGE GEZIEN!!!!!! pokkelijers......
Ook die lege bussen...dat was helemaal kut, elke bus die je tegen kwam was leeg en geen 1 chauffeur deed zijn deur open......daar raak je inderdaad gefrustreerd van en gebeuren er dingen als die brandende bus.....
Om 8:06 reed pas weer de eerste trein naar Amersfoort....zat ik daar met mijn Space-deken.....die zwervers waren wel jaloers gheghe :b
Maargoed, dit was mijn laatste post voor deze twee weken, veel plezier en tot LATOXX!!!!!!!!! |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar ik ben de allergelukkigste TA. Was er om 10 uur en ging om 23:45 weg van het vetste feest tot nu toe voor mij en ik was om 00:05 thuis. |
Whoa momma!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zelfs mensen die in Haarlem woonden en er op de fiets vandoor gingen lukte dat niet! Was je met je prive jet ofzo? |
|
|
| DjRV |
ik vind eigenlijk dat wij als party gangers ons zelf een klopje op onze schouders moeten geven...want buiten een in de fik gestoken bus en her en der wat vechtpartijtjes hebben wij ons allemaal toch nog behoorlijk rustig gehouden.Als alle mensen die geen geluk hadden met vervoer zich zouden gedragen zoals ze zich af en toe voelde,gefrustreerd en boos,zou het veel erger geworden zijn.
Dus dudes en dudettes,applausje voor jezelf!!!:p |
|
|
|
|