return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
SENSATION white :: 03/07/2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Wildfir3
kvraag me echt wel af wanneer die armin hype gaat over gaan :x
Joker666
PVD @ Sensation White! Zal er toch moeten over nadenken om te gaan, want in Belgie krijgen we hem voorlopig niet te zien!!!:mad:

Het nadeel van de locatie van Sensation is dat het niet volledig verduisterd is, glazen koepel. Savonds nog licht en vanaf 5u smorgens in de zomer ook al licht!
djcresto
quote:
Originally posted by Joker666
PVD @ Sensation White! Zal er toch moeten over nadenken om te gaan, want in Belgie krijgen we hem voorlopig niet te zien!!!:mad:

Het nadeel van de locatie van Sensation is dat het niet volledig verduisterd is, glazen koepel. Savonds nog licht en vanaf 5u smorgens in de zomer ook al licht!


het invallend licht vroeg in de ochtend vind ik zalig :D
eieregooie
Dan schrik je je te platter van al die grote ogen overal om je heen :p
pooley
Héhé.

Kauw kauw
koeien overal :)
TOR
even gepikt van het Hollandse forum..

Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen


ietwat vreemde line-up, als je het mij vraagt..
FredNova
kvind het maar niks :confused:

ganse ommezwaai in stijlen

trance weg en club in de plaats


tja, vroeger was innercity het trance feestje en is het ook niet meer
misschien komt er wel weer wat nieuws :)
of willen ze het volk 'sparen' voor een mega in concert toestand :)
Wildfir3
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo

kans zitter in dat ik zowel naar white als black ga, als het volk wat meewilt (wat wel niet het geval zal zijn). Eindelijk eens wat vernieuwends op grote festivals qua bigshot dj's :D
eieregooie
Ik ben het er toch niet helemaal mee eens dat Innercity vroeger een trancefeestje was... Innercity is echt weinig veranderd, behalve dat er meer area's zijn bijgekomen.

Dat in de main op IC de 1e 2 edities veel trance te horen was komt omdat trance toen veeeeeeeeeeel populairder was dan nu, maar echt een trancefeest is het nooit geweest, daar hadden ze Trance Energy voor...
eieregooie
quote:
Originally posted by Wildfir3
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo

kans zitter in dat ik zowel naar white als black ga, als het volk wat meewilt (wat wel niet het geval zal zijn). Eindelijk eens wat vernieuwends op grote festivals qua bigshot dj's :D


Ok, wat is hier precies vernieuwend aan? Ziet eruit als HardBass of het gemiddelde Q-Dance concept...

Wildfir3
niks dan .

im wrong, ur right .
Meltoz
Nah, ik denk da'k toch wel ga gaan zene, op't hollands forum waren ze toch nog vrij enthousiast dus...nie getreurd :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement