|
SENSATION white :: 03/07/2004
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
geen armin van buuren, vertelde hij net zelf tijdens ASOT op de chat
edit: ik kan waarschijnlijk toch niet gaan, omdat ik dan 2 weken onder de Spaanse zon lig hehe :tongue2 |
|
|
| Wildfir3 |
| was al een thread over, twee zelfs als ik mij niet vergis :) |
|
|
| emma |
[20:34] nope, no Sensation for me this year
[20:39] I dunno... guess ID&T has other plan
[20:40] no, we're working on several other gigs
[20:40] I'm not playing Sensation. But maybe it's good to give other people a chance |
|
|
| TOR |
geen AvB, maar wel PvD blijkbaar
en die "several other gigs" waar Armin het over heeft is o.a. een reeks Club Elite parties met M.I.K.E. |
|
|
| emma |
jeps...
PvD zal er zijn .... |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
jeps...
PvD zal er zijn .... |
Da vin'k al goe nieuws moe'k zegge zene :D Weten jullie toevallig nog is van wie der eventueel zou komen?? Vind wel enorm spijtig da Armin der ni bij ga zijn dees jaar, dikke domper op de feestvreugde :( |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by TOR
die "several other gigs" waar Armin het over heeft is o.a. een reeks Club Elite parties met M.I.K.E. |
tzou bangelijk zijn, moesten die in België zijn :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by FredNova
tzou bangelijk zijn, moesten die in België zijn :crazy: |
Volledig met je eens Fred ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FredNova
tzou bangelijk zijn, moesten die in België zijn :crazy: |
nie te veel hopen zou ik zegge... :rolleyes: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by FredNova
tzou bangelijk zijn, moesten die in België zijn :crazy: |
me hopes it too !
belgië of Nederland ....
:D |
|
|
| pooley |
Club Elite label is echt wel sweet, nu nog parties dervan.
Beter kan niet
Tgaat weeral druk worden he |
|
|
| Eagle` |
Gejat van nl-ta,pvd gig agenda
03.07.2004 Amsterdam Sensation TBC |
|
|
|
|