return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
SENSATION white :: 03/07/2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Meltoz
STRAFFE BOEL... :o

SENSATION WHITE UITVERKOCHT!

AMSTERDAM - Sensation White is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'In de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.

Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie.
Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar.
Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht.
De verkoop van vip tickets voor Sensation white die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.
SnuggLe
Ben ook benieuwd wanneer die Armin hype over is , zoals iemand eerder al opmerkt.
Iedere thread/post hier heeft er wel raakvlak mee. Denk je: Ah, sensation thread, is de eerste post "Kut, geen Armin!".

Hoe bedoel je hype....?

Mensen, d'r zijn MEER goede dj's op deze aardbol. Open je ogen!
Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben ook benieuwd wanneer die Armin hype over is , zoals iemand eerder al opmerkt.
Iedere thread/post hier heeft er wel raakvlak mee. Denk je: Ah, sensation thread, is de eerste post "Kut, geen Armin!".

Hoe bedoel je hype....?

Mensen, d'r zijn MEER goede dj's op deze aardbol. Open je ogen!



zeker en vast maar er zijn er weinige die met zoveel plezier en enthousiamse behind the decks staan als hij. Bovedien geeft/straalt ie dat enthousiasme over aan het publiek. That's why Armin zo ongelofelijk bruut is imo :tongue2
Wildfir3
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.

Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself :)
cyberia
quote:
Originally posted by Wildfir3
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.

Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself :)

nog vergeten u flamesuit aan te trekken:p
ma eigenlijk deel ik je mening wel
*puts on flamesuit*:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Wildfir3
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.

Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself :)


En zo zijn er meer dj's.
Wat ik het jammere vind is dat sommige mensen ZO ver gaan dat ze oogkleppen krijgen , terwijl datgene wat Armin doet ECHT niet zoveel verschilt van veel andere dj's.

En het ergste is dan zo'n kansloze reply als de eerste hier van "Geen Armin? Kut!", oftewel dat het zonder Armin een kutfeest is. Gaat echt nergens over....grow up.
Wildfir3
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Wildfir3
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.


Mooizo, dan zijn we het eens :)
SilentEagle
quote:
Originally posted by Wildfir3
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.


Ik denk dat ge de gemiddelde poster hier onderschat. Niemand vind Armin het begin en einde van trance. :)

Maar zoals je weet, deel ik deels je mening *kruipt mee in de ondertussen veel te krappe flamesuit*
SnuggLe
Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt? :)
Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? :D Bij ons heet dat discussieren ;)
Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld.

Wildfir3
kdenk dat iedereen het al zowat beugehoord is aangezien ik dat hier om de vijf voet sta te roepen :D
Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt? :)
Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? :D Bij ons heet dat discussieren ;)
Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld.



Ze zijn hier nog zo ver niet man, zoals je weet lopen ze hier steeds achter tegenover jullie. Neem nou 24 om maar iets te noemen ook veel later op het kijkkastje te bekijken hier. Daarom is de hele Armada meuk hier nog steeds het van het. Ook ik vind het nog steeds leuk, maar geen nood geef het nog een paar jaartjes en iedereen is hier ook weer geevolueerd. Behalve Wildfire dan, die is vooruit met zen tijd. Maar begrijp me niet verkeerd al die standaard Armada dingen blijve me ook niet altijd boeien, daarom ben altijd wel eens te vinden voor een beuqavondje, zoals 10 years fue laatst lede

Toedeledoki ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement