|
SENSATION white :: 03/07/2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
ja, begrijp me niet verkeerd!
vernieuwen is goed
als het wat korter was, gign ik zeker
maar zit dan toch al in Spanje
bax, ik bedoel dat ze hun evenementen steeds zijn gaan uitbreiden en specifieker maken |
|
|
| pooley |
| Kvin het zen geld en de trip ni waard , ma we zulle nzien opt moment zelf he |
|
|
| eieregooie |
| Nou, mij zal je niet tegen komen iig :D Dus daar hoef je het niet voor te laten ;) |
|
|
| pooley |
| Jij bent veel te vroeg thuis ! :) |
|
|
| eieregooie |
| En ik ben dom, want ik snap ni et wat je nou bedoelt Poolio :conf: |
|
|
| pooley |
| Normaal post jij om 6 s morgens ofzo :) |
|
|
| cyberia |
ik vind het goed dat ze eens andere namen plaatsen op die events,tegenwoordig kom je altijd dezelfde namen tegen en ik heb zo de indruk dat veel livesets dezelfde traxx bevatten.nuja kan ook moeilijk anders met de nieuwe releases die nog voor ze echt uitkomen al op mp3 te verkrijgen zijn.
oh en wilfir3,om op je vraag te antwoorden wanneer de arminype gaat over zijn, wel als armin dezelfde flaming gaat krijgen als tiësto wegens bekend te worden zijn:rolleyes: dus binnen dit en een jaar:p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by cyberia
oh en wilfir3,om op je vraag te antwoorden wanneer de arminype gaat over zijn, wel als armin dezelfde flaming gaat krijgen als tiësto wegens bekend te worden zijn:rolleyes: dus binnen dit en een jaar:p |
Daar ga ik mee akkoord. Je ziet de Armin-flaming langs verschillende kanten opkomen tegenwoordig. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by pooley
Normaal post jij om 6 s morgens ofzo :) |
Mss moest ie nog vertrekken? :p |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Mss moest ie nog vertrekken? :p |
He he... LOL :haha: Sterk bezig seb :D ;) |
|
|
| eieregooie |
Geloof het of niet, ik ga zo slapen... als het lukt tenminste...
Morgen vroeg eruit... :( |
|
|
| Meltoz |
| Tickets zijn besteld, nu ma wachten tot ze aankome bij m'n schoonbroer... :D Witte kleren is de volgende stap, witte broek had ik al dus :p zal nie zo moeilijk zijn! |
|
|
|
|