|
Post hier de lompste, raarste en lachwekkenste DJ-namen
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ok, ik vond dat het weer eens tijd was voor een minder serieuze thread. Ik was pas dat zooitje voor de Dance Parade aan het uittikken en toen kwam ik een naam tegen waar ik nogal heel hard om moest lachen, namelijk:
- FREEK AFWAS, hahahaha :D :D :D .
Die gozer is best wel lomp of heeft veel lef als je met zo'n naam durft te gaan draaien. Iets bekender, maar ik vind de naam heel triest, vind ik:
- Erik de Man :( , sorry hoor maar zo ga je jezelf toch niet noemen.
Ik ben benieuwd of jullie nog een paar rare, triest, coole namen weten :D :D |
|
|
| Blik |
Fatboy Slim is eigenlijk een domme naam
Fatboy is "dikke jongen"
Slim is "slank"
hmmmmmm........:conf: |
|
|
| SpeakerfreaK |
rare namen die ik ben tegengekomen
van 'projecten':
Derb
Yomanda (naja omdat we in nederland een Jomanda hebben :D)
Frank O`Moiraghi
Van de djs:
Bas & Ram (kweenie, vin t een beetje raar klinken)
Spider Willem (say what ??---draait wel TOP trouwens !)
Johan Cyber
Alphawezen
vooral de laatste blijft een tikkie vaag :D |
|
|
| SpeakerfreaK |
hahaha voordat ik het vergeet:
WARMDUSCHER vinnik echt een hele rare naam! (warm-douscher..echt WTF?) |
|
|
| TranceFool |
| Ja, is raar maar kan volgens mij nog niet tippen aan Freek Afwas :D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
like this like that (BRANDWEERHOND REMIX)
kathy's song (BEBORN BETON REMIX) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
DJ Petrus, dat zou pas verrot zijn..
"Welkom to BBC Radio 1 and tonight we proudly present to you ....DJ PETRUS!!!!!"
LOL |
|
|
| SpeakerfreaK |
idd freek afwas is wel erg vaag, net als dat brandweerhond LMAO!
Dj Petrus :D...ook erg lol dat onder je naam "da Priest" staat !! HAHA! |
|
|
| Remy D |
| DJ face vond ik altijd dom. |
|
|
| Boss |
van magik 5:
05. Twilight - Platina [MAURITS PAARDEKOOPER REMIX] :D
ziet er echt belachelijk uit tussen alle airwaves en atlantisen.... |
|
|
| Optimus Trance |
Paar namen die ik gevonden heb op www.thedjlist.com
BABY ANNE
RICHARD HUMPTY VISSION
APHRODITE
MISSTRESS BARBARA:D
CAFFEINE
ANTHONY PAPPA
PSYCHO BITCH:D
MITZUBISHI
TALL PAUL
RABBIT IN THE MOON
KID ICARUS
BAZOOKA JOE
SMURF
JON THE DENTIST |
|
|
| rellivisit |
Dj Bountyhunter? (toch het mars en twix idee dat je hierbij krijgt)
Dj Gert? (klinkt meer als boer hendrik achter de tafels)
Dj One-finger? (zal wel lastig draaien zijn met 1 vinger)
Dj Overdog? (wtf is een overdog)
Dj Prince? (alias dj the symbol of zo?)
Dj Spacekorn?
Dj Piccolo?
Het kan erg zijn. Maar zo heb je ook geweldige bandnamen:
De als je maar van huis band.
Miljar munne knie.
En ga zo maar door. It's a sick world outthere. |
|
|
|
|