|
Post hier de lompste, raarste en lachwekkenste DJ-namen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
steven de peven vind ik wel redelijk maf, net zo'n kinder-rijmpje op iemands naam
later
michiel |
|
|
| TranceFool |
| Hahaha, wat een namen zeg. Dat gaat een leuk lijssie worden. Ik ga oo nog ff zoeken :D:D:D |
|
|
| DJ_Massive |
dj snowman = is ook een beetje weird eigenluk vin ik
Quivver = wtf?
Deep Dish
dj ed real
dj sneak
DJ Taucher (wie noemt zichzelf nou de "Duiker" pff
Jan Driver
Blake Blaxter
Chrysler (draait als een auto LOL)
DJ Dream
DJ Hell
Fumiya Tanaka (haha sambal bij ??:stongue: )
Groove U Phonar
Hennes & Cold
Chocolade Poema (:toothless )
DJ Jean (w00000000t ?)
w00t ff een mooi lijstje weirde namen van mij, oja zou ik nog bijna deze vergeten: DJ Massive !! (hahaha lol :whip: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
w00t ff een mooi lijstje weirde namen van mij, oja zou ik nog bijna deze vergeten: DJ Massive !! (hahaha lol :whip: |
als we zo gaan beginnen:
DJ Siesta:D:D (zit te slapen terwijl die aan het draaien is:conf: :conf: )
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ_Massive |
| Alice Deejay --> lagguh:whip: |
|
|
| SpeakerfreaK |
zeg maar LSD-j :p
Overdog (maakt wel vette platen) = het omgekeerde van underdog ?:D
enneh kep er nog een paar:
G-spott (opzich toch wel raar dat een gast zich zo noemt, niet?)
2000 canarias (tja...)
Balloon
DJ Crack
DJ Supreme (kom op zeg!)
House Negro
Porn Kings (eigendunk ?)
The Crazy Drummer
The DJ
Captain Tinrib (wat is een tinrib?)
Blaulicht 112
Russenmafia (deze vind ik wel erg kickuh:))
Yakooza (deze ook :):)--japanse mafia) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
The Crazy Drummer
|
Ik vind de Crazy Drummer eigenlijk wel cool, maar dat was ook de bedoeling om die te posten natuurlijk :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
dj snowman = is ook een beetje weird eigenluk vin ik
(hahaha lol :whip: |
Wilde ik ook zeggen.
Wie verzint nou zo'n stomme naam. |
|
|
| Little Theseus |
Ghegheghe! Leuk man al die namen. :D
Marco V, Johan V, Erick E, Etienne U... Criminelen noemen ze altijd zo, zodat de achternaam niet te bekend wordt voor de familie, zoals met die hele affaire bij Johan V en Etienne U (die hele affaire met de ha-haaaa-ha-hakkelaar).. Die andere twee zijn dus dj's (duh) maar als je het zo leest is het toch een vreemd rijtje. :p :p :p
Een dj die zijn eigen naam gebruikt vind ik sowieso wel cool, ik zou het met mijn naam niet kunnen, en Cor Fijneman had het denk ik beter ook niet kunnen doen.:D |
|
|
| Dj Alpha |
Jullie weten allemaal dat ik net trug ben uit Frankrijk en wat ik daar heb meegemaakt..
Er stond daar zo'n gozer en die beweerde dat ie vet goed kon draaien. (AHUM)
Die gozer kon egt totaal NIX en hij draaide met cd's.
Wij hebben hem de naam DJ ED UP gegeven en sommigen zeggen DJ GO AWAY.
En het rare is... Hij is er nog trots op ook!!:stongue:
T was een raar ventje en super opschepperig maar dat boeit verder niet;) |
|
|
| SpeakerfreaK |
trouwens die DJ Prince ken ik, heb hem in mijn MSN-lijst :) Gozer uit Noorwegen.
Maar terug naar de vage namen:
Bushwankaz
Coolshrankaz
Freon (dit is is het echt één van de CFK`s (koelkast e.d.))
B.O.B. Ltd.
Pizza Boyz
niet veel, maar ik blijf zoeken :D:D
ohja en IttyBitty, Boozywoozy en Greatski zijn wel supermelig :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
als we zo gaan beginnen:
DJ Siesta:D:D (zit te slapen terwijl die aan het draaien is:conf: :conf: )
:stongue: :stongue: :stongue: |
haha lol, ik kon eigenlijk geen naam bedenlken, deze klonk wel leuk vond ik :D:D:D:D |
|
|
|
|