return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Post hier de lompste, raarste en lachwekkenste DJ-namen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Nix slechts over mij naam he? hehehe :p
IvanTanis
joy kitikonti wat denk je daarvan en hier in de buurt heet er een son of a pitch
SpeakerfreaK
haha ja kitiKONTi hahahaha helemaal vergeten
DJ_Siesta
een vriend vann me heet DJ BINO, dat vind ik zo'n naam, ik maak r altijd albino van :D:D
Miss Proximus
Maurio Cappucino :D
Little Theseus
Neem dan die eerste naam van Picotto (door NIET liefhebbers ook wel Pikutto genoemd); DJ Abaresque.. ABA WATTE? wat een ge-abacadabra!
Paffendorf... Duits ofzo? wat zou het betekenen?
Electrique Boutique.. wel geinig..
Maar Ural 13 Diktators? .. geen idee wat ze daar mee bedoelen.
En tot slot: Nordlander.. hmmjaja...
Wanneer komt er trouwens een gesponsorde dj?
Er is een heineken music hall en ook al een DJ Heineken...
Zie je het voor je? over een paar jaar, presenteert trance energy vol trots: DJ IKVRIJVEILIGOFIKVRIJNIET!!!:D :D :D
Blik
quote:
Originally posted by Little Theseus
Neem dan die eerste naam van Picotto (door NIET liefhebbers ook wel Pikutto genoemd); DJ Abaresque.. ABA WATTE? wat een ge-abacadabra!


ehh volgens mij is Mario Piu DJ Arabesque en niet Mauro Picotto, kijk maar naar het nummer "The Vision", dat is van Mario Piu pres. DJ Arabesque
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Little Theseus
En tot slot: Nordlander.. hmmjaja...


O M G

lieverd....ga nou eerst s even het GROTE boek der Trance lezen, want je hebt bijna alle namen fout!

het is Norlander......en die is geniaaaaaaaaal!!!!!!! ooit Norlander - The Prayer gedowned?? MAN!!!!!!!!!! CLASSIC!
SpeakerfreaK
Deze heb ik via een vriend:

DJ McGyver
Samuel L. Sessions
Robert de Hero
DJ Pino

en een verzonnen naam voor een vriend van me:
DJ Edkund
SpeakerfreaK
quote:
Originally posted by Miss Proximus
lieverd....ga nou eerst s even het GROTE boek der Trance lezen...het is Norlander......


Nooueeeeh sorry maar tis toch ECHT 100% NORDLANDER dame !
Dusseh zelf eerst even het boek der trance doorlezen:rolleyes:

Mind you: IK zie geen fouten bij Theseus

Dj Alpha
DJ DUREX bedoel je hahaha

:p :p :p DJ DUREX & MC TAMPON IN THE MIX :p :p :p
Little Theseus
quote:
[i]
Nooueeeeh sorry maar tis toch ECHT 100% NORDLANDER dame !
Dusseh zelf eerst even het boek der trance doorlezen:rolleyes:

Mind you: IK zie geen fouten bij Theseus [/B]


Gebeurt wel vaker met namen van dj's.
Want, is het nou Tiesto, of DJ Tiesto,
Ik heb hier de cd cover voor me liggen van de 1e TE dit jaar, en er staat toch echt op: Nordlander - The Prayer (I falwa mix) (lekker nummer trouwens)
kan best zijn dat het daar gewoon fout op staat.
En dat van Mariu Piu pres. DJ Abaresque was ik ook ff vergeten.
Het enige wat me nog steeds irriteert is dat aan het begin van de liveset van Picotto op Trance Energy die MC MUTS I.P.V. Mauro Picotto "Mauro al Pacino" roept ofzo. Ze zegt het elk geval helemaal vaut. Slecht hoor, van een MC.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement