return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Post hier de lompste, raarste en lachwekkenste DJ-namen (pg. 5)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
haha....lol @ blik :D

toen ik die reply las, dacht ik ook eerst ff van "hè???" maar toen ik het nog s las begreep ik dat het niet over mij ging :) Gelukkig maar.....:p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dwingo


als die tampon na enkele weken nodig is, weet je in ieder geval dat er niets gescheurd is.
:)
Mijn vriendin was een paar dagen geleden wat daagjes over tijd en ik moet zeggen dat ik het gvd toch behoorlijk benauwd kreeg.
Ik zag me al op mijn 19e met zo'n kleine krijser op mijn schoot...
Gisteren had ze gelukkig buikpijn en was ze shaggerijnig en dat was de eerste keer dat ik er echt BLIJ om was
:D


dan kan jij je vast wel voorstellen dat ik er elke maand blij om ben :)
Blik
quote:
Originally posted by SpeakerfreaK

Eigenlijk was die qoute die je gebruikte een reactie op een MC (een of andere domme muts) bij TranceEnegry in Utrecht, die nieteens de naam PICOTTO wist uit te spreken en er ook nog om ging lachen :D
Dusseh niet tegen Miss P.

Dusseh alles 100% tjill hier, blik ! ;)


hehe Woops, hehe LOL, je moet wel toegeven dat het wel veel leek op een Flame over Miss P. :D

(ah relax, CD van Ferry over 6 minuten binnen en AvB binnen 10 minuten binnen, de brander staat al klaar:D)
SpeakerfreaK
hehe geef nie blik :) Kga toch echt niet iemand 'flamen' hiero :)
p.s. denk dat ik die 2 cds toch maar ga kopen....:toothless:

volgens mij raken we op een tekort aan vage namen he ?? :D

nog een paar:

Tata box inhibitors
Champion Sound
Boss
quote:
Originally posted by SpeakerfreaK

p.s. denk dat ik die 2 cds toch maar ga kopen....:toothless:



AvB 003 is defenitely 'n koopcd :D heb 'm net ff gekocht, 'k vond 'm zo goed... :stongue:
TranceFool
Kan iemand ff die tracklist posten van die CD???? THANX!
SpeakerfreaK
CD1: 102 Mb, 74:56 min
01. Solid Sessions - Janeiro (Harry Lemon Remix)
02. Dawnseekers - Shaman's Wake Up
03. Orinoko - Island (Saints and Sinners Remix)
04. Rising Star - Startheme (Armin van Buuren Remix)
05. DJ Cyber - Marco Antonio
06. Marc Auerbach - Muke (Marc's Original Mix)
07. Evolution - Crocodile Man
08. Blakstone - One Thing
09. DJ Nukem - Instinct
10. Hi End System - Lost
11. Capetown - Stringrizer
12. D-Factor - The Wrong Shake
13. Signum - 5 Yards
14. Vincent de Moor - Flowtation 2001

CD2: 102 Mb, 74:49 min
01. Sonic Inc - A Taste of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
02. Rank 1 ft. Shanokee - Such is Life (Marco V. Remix)
03. Orion - See Me Here (Skope's Vocal Remix)
04. System F - Needlejuice
05. Yahel - U Inside
06. Ralphie B. - Massive
07. Drax and Scott Mac - Sublime
08. Ultravibe - Choose Freedom
09. Airwave - Save Me
10. Moogwai - The Labyrinth (Part 2)
11. Warrior - Voodoo (Oliver Lieb Remix)
12. Bismark - Just a Moment
13. Rising Star - Clear Blue Moon
Little Theseus
Orinoko, van die eerste cd die je net opnoemde...
volgens mij smeerde ik dat altijd als chocopasta op mn boterham... Orinoko was zo'n goedkoop B-merk... Da's dus weer een maffe DJ naam erbij!:p
En oja, die cd, is die niet ergens op een ftptje te dl-en in hq mp3? Ik heb een geld tekort, en dan laat ik liever mn isdn lijn een naggie open staan dan dat ik vijftig piek uitgeef aan het origineel. Ben ik nog altijd goedkoper uit!:)
Empathy
Een paar jaar geleden op Mysteryland draaide in de clubtent ene Meneer de Bruin :)
moogwai
He ligt AvB003 al in de winkel dan ????????? (ligt deze master cd al bij de FRS ?)

cd2 is echt master.. en cd1 ziet er ook niet slecht uit.

Blik
hij ligt maandag in de winkel, en ik heb CD2 al in mijn stereo zitten:p was niet zo onder de indruk van CD1, daarom koop ik hem ook niet..............Ferry Corsten ga ik denk ik wel kopen, die CD is zoooooooooooo goed, dan kun je beter de originele hebben
moogwai
Denk dat ik ze allebei maar ga kopen... downloaden kan ik nu toch niet :(. Ik heb net m'n buitenlands geld verzamelt voor die actie bij de FRS... kan ik misschien net een halve cd van betalen :D

Oh ja de maxi van Perputuous Dreamer - The Sound Of Goodbye zal nu ook in de winkel moeten liggen.. maar ik heb 'm nog niet gezien... wie heeft de maxi van de 'beste plaat van het jaar' al ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement