|
Trance Energy 20-10-2001
|
View this Thread in Original format
| tango |
Tja, zoals jullie vast wel allemaal weten is er binnenkort weer een te.
Ik zit effe kansloos rond te surfen, en wat zie ik bij anna-agency bij de bookings,
Johan Gielen 06-10-2001 00:00 - 00:00 THIALF STADION TRANCE ENERGY HEERENVEEN
dus het lijkt erop dat het weet zo'n standaard te zal worden met waarschijnlijk weer jean. Hopelijk laten ze dit jaar armin komen ofzo (als die wil)
Wat denken jullie ervan?
grtz,
TNG |
|
|
| tango |
Hm, sta ik effe voor lul met mn topic :o
Het is verzet naar 20 oktober wegens de vertraging van de verbouwing van thialf. Zou johan dan in z'n eentje gaan draaien daar? :D
grtz,
TNG |
|
|
| DJ_Siesta |
@#@##$$$@ weer die domme gielen, er moet eens een ander komen, ATB was wel gaaf vorige x, en picotto ook off course dat waren klasse dj's
dit lijkt me wel leuke line up
Mauro Picotto
ATB
DJ Tiesto
PvD
AvB
Michel de Hey
Dj Siesta :D:D:D:D:D:D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Blik |
| DJ Tiesto zal nooit van zijn leven daar draaien, zelfde geldt voor PvD. Het zal waarschijnlijk wel Johan Gielen worden ja, maar daar is op zich niks mis mee, vind ik..........stinkende jean komt denk ik ook wel..........ik denk dat ze Dumonde vragen om te komen draaien, en als liveset Rank1 of Push |
|
|
| Miss Proximus |
| Zolang dj Antiphus in de Twix Talentroom staat is mijn feestje al perfect :) |
|
|
| Remy D |
| Gielen is resident op Trance Energy voor de gene die dat niet wisten. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
DJ Tiesto zal nooit van zijn leven daar draaien, zelfde geldt voor PvD. |
Hoezo dan????????? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hoezo dan????????? |
omdat ze TE veeeeeeeeeeeeeeeeeels te commercieel vinden, Tiesto wilde niet eens op sensation draaien omdat het te commercieel was, moet je nagaan met TE |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
omdat ze TE veeeeeeeeeeeeeeeeeels te commercieel vinden, Tiesto wilde niet eens op sensation draaien omdat het te commercieel was, moet je nagaan met TE |
Wat is TE nou commercieler dan DV, Innercity, Impulz etc??? Ze willen juist graag op zo'n feest draaien omdat er maar 6 dj's ofzo komen kunnen ze veel meer geld vragen.
En Tiesto wou niet op Sensation draaien omdat het te commercieel was, waar heb je die wijsheid nou weer vandaan. |
|
|
| Remy D |
| Maar verder heb ik geen zin in deze eindeloze discussie over wat wel en niet commercieel is. Ik feest lekker en als de DJ's en de muziek maar goed is vermaak ik me best en daar gaat het om. :D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wat is TE nou commercieler dan DV, Innercity, Impulz etc??? Ze willen juist graag op zo'n feest draaien omdat er maar 6 dj's ofzo komen kunnen ze veel meer geld vragen.
En Tiesto wou niet op Sensation draaien omdat het te commercieel was, waar heb je die wijsheid nou weer vandaan. |
nou, TE is dus zeker wel commercieler dan Impulz.......dat is de enige waar ik iets van kan zeggen omdat ik daar ben geweest.
En als ze zo veel geld hebben voor de DJ's, waarom halen ze dan in godsnaam ATB en Mark Spoon als DJ..............achteraf bleek ATB nog wel goed te zijn, maar dat weet je ook niet vantevoren. En laten we het helemaal niet hebben over Safri Duo, dat is commercieler dan maar zijn kan. bleek achteraf ook wel tof, maar wel SUPER-COMMERCIEEL
En dat over Tiesto, heb ik hier gehoord in ons eigen Holland-forum |
|
|
| Blik |
| bovenstaande reply was dus getikt voordat remy D zijn andere reply poste..............mat die reply ben ik het wel eens, zolang de muziek goed is maakt het niet uit of het commercieel is, zolang je maar plezier hebt |
|
|
|
|