|
Meeting Awakenings Festival 25-08-01! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
hey bellie.........ik kan je niet bereiken, maar ik wil wel graag nog ff wat afspreken voor die tijd, ok? (dit x wel reageren aub :S)
ennu...to michiel: 75 piek :) kom ook man!! kun je ook mee springnichten :D |
|
|
| Jukx |
Ja ik ga der ook zeker weten heen!!
Ik ga maandag snel een kaartje halen... heb namelijk gehoord dat het bijna is uitverkocht!
En volgens mij hoeven we niet zo bang te zijn voor Dance Valley praktijken:
| quote: | Aloha,
Hier even een berichtje ivm de toestanden bij Dance Valley van
afgelopen zaterdag. We krijgen nogal veel reacties en willen even
een paar dingen duidelijk maken mbt het Awakenings festival.
Allereerst : Awakenings Festival vind plaats op een ander terrein !
Wel in recreatiegebied spaarnwoude maar aan de andere kant.
Dus niet in de gemeente Velsen maar in Halfweg.(randje Amsterdam)
Dit terrein is dan ook in slechts 10 minuten bereikbaar per pendelbus
vanaf station sloterdijk.Bezoekers die met de auto naar Awakenings
komen verwijzen we naar de informatie op de site.
Op dit moment is het maximale bezoekersaantal voor awakenings
festival vastgesteld op 12.500.
We verwachten dan ook geen logistieke problemen en zien uit naar
een geslaagde eerste editie van dit festival !
ik hoop je te zien de 25ste !
Rocco Veenboer. |
|
|
|
| Bellie |
Ja ik had het gezien.Volgens mij wordt het niet zo'n chaos als op DV.Denk ook dat dat de reden is dat veeeel mensen niet "durfen" te gaan gewoon.Van hier gaan er blijkbaar ook niet veel.Niet veel tehcnoliefhebbers hier zeker.....
Mensen die gaan tot nu toe:
- Bellie
- Jukx
- Michiel
- Miss Proximus
- Partyhardy
GREETZ!! |
|
|
| michiel |
miss p: ja doe ik :p lol
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
jaaaaa!! meeting met Jukx erbij..hèhè...dat zou eigenlijk al op Concept gebeuren! :)
ey Bellie!! je hebt btw nooit verteld of je mij ook op tv hebt gezien (Concept), want ik hoorde dat ik ook gefilmd ben tijdens Sven Väth!! ...yea...hihi :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Die meetings van TA zijn volgens mij echt een ramp. 9 van de 10 keer komt de helft niet opdagen LOL. Ik ben zelf ook zo'n stumperd die nooit komt hoor. Lache zeg. Ik kom ook ooit een keer op zo'n meeting (...TE 90% zeker), dat is een belofte!!! |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Bepaalde dingen komen vanzelf en dat is het leukst. |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Of niet Party, 8-), haha ! |
|
|
| Miss Proximus |
uuuuu...blik, we hebben hier weer iemand die z'n postcount illegaal probeert te uppen :rolleyes: gna gna
ennu....petrus....of je nou wel of niet komt: your loss :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
[BACK TO TOPIC]
OK OK dan, back to topic
[/BACK TO TOPIC] |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Volgens mij was er een probleempje met mijn 'Klote' Casemaverbinding. Haal maar een paar posts van m'n counter Blik.:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Volgens mij was er een probleempje met mijn 'Klote' Casemaverbinding. Haal maar een paar posts van m'n counter Blik.:D |
ik haal ze wel weer weg hoor...............kunt het ook zelf doen edit-delete en dan boven een vakje aankruisen en dan op delete drukken, maar ik doe het wel weer |
|
|
|
|