return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Meeting Awakenings Festival 25-08-01! (pg. 4)
View this Thread in Original format
New Wave
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

IK WIL OOK!!!!!!!!!
heeft er niet iemand een kaartje voor mij, vooruuhh......effe zien........15 gulden en 38 cent :D ......meer heb ik niet. :p

Ik hoop dat jullie daar allemaal dik gaan feesten, ik heb het zeker gemist in Luxemburg, fackin Dj's die niet kenne draaien......
Maaruh, Bellie, Nastra of Josta, ga eens kijken bij Cari Lekebusch, mijn fav, maar voor jullie nog onbekend.....hij is echt de master, ik hoop dat zijn set niet tegenvalt...hij draaid laat in de line up dus die gast gaat zeker knallen!!

Josta, hebbie foto's al ontwikkeld?

LATOX

New Wave
Rudy
YESSSSSSSSSSSSS! Ik krijg net te horen dat ik 2 gratis kaarten heb gewonnen bij 538 Dance Department! Woohoo!
michiel
ik wil mee-meeten


en springnichten

later

michiel








:clown:
Miss Proximus
Dus jij bent er ook om 18.30? En wie nou nog meer?

Volgens mij tot nu toe:

BeLLie
Jukx
Michiel
Proxilala
PartyHardy!
Remy D?????? als ie vrij heeft

was dat t?

ok tot zaterdag dan! (k)
Rudy
Ik ben er ook bij, of jullie het willen of niet!:D :D
Bellie
hehehe lol :)
ok jij mag ook komen rudy!
--
Maaruh waar gaan we precies afspreken??
Bij die blauwe dingetjes voor Podia X :D?
Wel raar btw.Je komt binnen en **BAM** gelijk aan je linkerhand staat een tent?Vage hoor.......




GREETZ!!
Jukx
ja zeg het maar... wat moeten die blauwe dingetjes voorstellen btw???
Bellie
quote:
Originally posted by Jukx
ja zeg het maar... wat moeten die blauwe dingetjes voorstellen btw???


Hehehe ik had het je graag willen vertellen jongen :D
maar het LIJKT me een MEETINGPOINT ofzo..

GREETZ!!
Jukx
quote:
Originally posted by Bellie


Hehehe ik had het je graag willen vertellen jongen :D
maar het LIJKT me een MEETINGPOINT ofzo..

GREETZ!!


zie je nou!! ik dacht het wel!!!

hehe, nouja we hebben het er nog wel over.....
ik ga nu schlaffennn! hoooooi!
Miss Proximus
neej joh! dat is de VIP voor Kabouter Plop :D

Jukx
Het wordt zaterdag onwijs mooi weer!! 29 graden!! jippieeeeee :D
Miss Proximus
Nog 2 nachtjes slapen!!!!!!! :)

weeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement