|
Meeting Awakenings Festival 25-08-01! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
IK WIL OOK!!!!!!!!!
heeft er niet iemand een kaartje voor mij, vooruuhh......effe zien........15 gulden en 38 cent :D ......meer heb ik niet. :p
Ik hoop dat jullie daar allemaal dik gaan feesten, ik heb het zeker gemist in Luxemburg, fackin Dj's die niet kenne draaien......
Maaruh, Bellie, Nastra of Josta, ga eens kijken bij Cari Lekebusch, mijn fav, maar voor jullie nog onbekend.....hij is echt de master, ik hoop dat zijn set niet tegenvalt...hij draaid laat in de line up dus die gast gaat zeker knallen!!
Josta, hebbie foto's al ontwikkeld?
LATOX
New Wave |
|
|
| Rudy |
| YESSSSSSSSSSSSS! Ik krijg net te horen dat ik 2 gratis kaarten heb gewonnen bij 538 Dance Department! Woohoo! |
|
|
| michiel |
ik wil mee-meeten
en springnichten
later
michiel
:clown: |
|
|
| Miss Proximus |
Dus jij bent er ook om 18.30? En wie nou nog meer?
Volgens mij tot nu toe:
BeLLie
Jukx
Michiel
Proxilala
PartyHardy!
Remy D?????? als ie vrij heeft
was dat t?
ok tot zaterdag dan! (k) |
|
|
| Rudy |
| Ik ben er ook bij, of jullie het willen of niet!:D :D |
|
|
| Bellie |
hehehe lol :)
ok jij mag ook komen rudy!
--
Maaruh waar gaan we precies afspreken??
Bij die blauwe dingetjes voor Podia X :D?
Wel raar btw.Je komt binnen en **BAM** gelijk aan je linkerhand staat een tent?Vage hoor.......

GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| ja zeg het maar... wat moeten die blauwe dingetjes voorstellen btw??? |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Jukx
ja zeg het maar... wat moeten die blauwe dingetjes voorstellen btw??? |
Hehehe ik had het je graag willen vertellen jongen :D
maar het LIJKT me een MEETINGPOINT ofzo..
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hehehe ik had het je graag willen vertellen jongen :D
maar het LIJKT me een MEETINGPOINT ofzo..
GREETZ!! |
zie je nou!! ik dacht het wel!!!
hehe, nouja we hebben het er nog wel over.....
ik ga nu schlaffennn! hoooooi! |
|
|
| Miss Proximus |
| neej joh! dat is de VIP voor Kabouter Plop :D |
|
|
| Jukx |
| Het wordt zaterdag onwijs mooi weer!! 29 graden!! jippieeeeee :D |
|
|
| Miss Proximus |
Nog 2 nachtjes slapen!!!!!!! :)
weeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D |
|
|
|
|