|
Meeting Awakenings Festival 25-08-01! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
JAAAAAA!!!straks is het dan eindelijk zover.Nog effe voor de duidelijkheid:18:30 VOOR Podia X is de meeting...
Hmmz ik moet maar gaan slapen nu want anderr ben ik echt helemaal rot straks (8:00 gaat de wekker :D )
Tot vanavond.
GREETZ!! |
|
|
| Partyhardy! |
okay people, ik ga ook zo vertrekken, ik ben echt nog suuuuper moe van de hele afgelopen week partyen (eergister trouwens ook nog heel even met Marco V gekletst, idd toffe gozer! :D ) maar heb d'er ook heeeeel erg veel zin in!
partypeople we gaan los! ;) :)
tot straks! :D
ps; wat een weertje!, we hadden het niet beter kunnen treffen! ;) :D :p |
|
|
| michiel |
wat een zwaar vette party gister
podia x was voor mij echt de place to be, miss djax, monika kruse en surgeon wat stonden die TOP te draaien zeg
en wat was samuel l session xtreem slecht, speedy j was ook wel lachen en stukkie ben sims ook
uhmmm....die meeting is niet echt goed gegaan he?
ik zag volges mij alleen partyhardy in een rood overhemd en zwarte korte broek op de grond liggen, klopt dat? voor de rest was er niemand geloof ik
al met al een heel erg gave dag
later
michiel |
|
|
| Bellie |
o o o wat was het toch weer gruwelijk vet zeg gisteren.hele dag alleen maar beuken.en ik heb ook maar weinig mensen gezien.Ben alleen Parthardy tegengekomen.Alleen het was zooooo ontiegelijk heet.Niet normaal meer.Bijna iedereen was gewoon goed.Alleen in het begin een beetje rustig,maar na Miss Djax was iedereen helemaal los!
EN!!!!!! geen chaos achteraf.phew :)
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
ik was wappie  |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Een paar lui die ik ken zijn ook geweest. Die zeiden dat het iets van 60 graden in die tenten was. Best warm dus :D. Ik heb dus ook vernomen dat ik weer een bruut feest ben misgelopen.:( :(
Maar ja, volgende keer beter!!
Toedels!! |
|
|
| Partyhardy! |
Inderdaad wat een top feest!! meteen al toen ik binnen kwam vond ik er een perfect relaxte sfeer hangen, echt iedereen was chill. Eerst een paar vrienden met wie we hadden afgesproken opgezocht(wat heel gemakkelijk ging, (voor het eerst :p ) ) en toen door naar podium Y om te mogen genieten van Marco Bailey! hij draaide echt super!
Toen daarna naar buitengerent want er reden brandweer wagens rond die water sproeiden wat ontiegelijk relaxt was! echt het was zooo warm/heet! en dat was echt heerlijk, ook cool om te zien hoe iedereen er achter aan sprong/danste/rende! :p :D
Daarna maar eens het hoofdpodium gecheckt wat er tof uitzag en waar Samuel l. Session bezig was, ik vond hem persoonlijk wel meevallen, maar johannes heil erna vond ik echt bruut, ook speedy J vond ik tof.
en lache dat ik bellie nog was tegen gekomen, ik stond om dat moment wel een beetje strak ( sorry bellie ;) ) dus echt veel kwam erbij mij ff niet uit. :D en idd jammer dat de meeting wat was misgelopen :(
| quote: | Originally posted by michiel
uhmmm....die meeting is niet echt goed gegaan he?
ik zag volges mij alleen partyhardy in een rood overhemd en zwarte korte broek op de grond liggen, klopt dat? voor de rest was er niemand geloof ik
al met al een heel erg gave dag
later
michiel |
Ja dat klopt! hoe wist jij dat? en jammer dat je niet ff naar me toegelopen was! maar goed, next time better.
al met al dus echt een top feest, en echt pluspunten waren o.a.;
- busvervoer zeer goed van en naar spaarnwoude (kostte helaas wel 7,50)
- wietverkoop op het terrein
- er werd niet moeilijk gedaan als je bijvoorbeeld "bar le duc" pakken water mee naar binnen nam
- brandweer wagens
- super relaxte sfeer
- niet hoeven betalen bij de toiletten
- er daar was ook een achteraf kraantje :D :D :D ;)
Greetz! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Een paar lui die ik ken zijn ook geweest. Die zeiden dat het iets van 60 graden in die tenten was. Best warm dus :D.
Maar ja, volgende keer beter!!
Toedels!! |
Ja, klopt! als je buiten kwam was het gewoon koel! :p :D moet je voorstellen! ;) :p |
|
|
| Rudy |
Jaman was echt een strakke party! Echt extreem heet! Ik heb volgens mij tijdens de party maar 1 plaat gehoord die ik een beetje kende! Maar dat boeide met echt geen ! Was gewoon zwaar knallen man!
En die meeting, tja....!
Echt een feest zonder problemen, voor mij dan, en dat is redelijk uitzonderlijk! :D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| ennu...ik wou nog ff wat zeggen: van nu af aan worden de meetings gewoon weer aan het begin gehouden..als iedereen nog wakker en meer nuchter is :) |
|
|
| michiel |
miss p, had jij een blauw rugzakje achterop en een bruine rok aan ofzo?
he partyhardy sorry dat ik niet ff naar je toe liep maar dat komt omdat ik al aan een aantal mensen had gevraagd of ze misschien ta waren en dan kijken ze je een partij raar aan!!lol
dus vandaar, maar ik weet nu hoe je eruitziet dus volgende keer hop ik ff langs
heeft iemand btw dat laatste 15 mins van samuel l session gehoord? alléén maar fouten, vond ik zwaar matig voor dat niveau
maar de rest was zoals ik zei echt top
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
neej, ik had precies dat aan wat ik gemeld had in deze thread
beige broek, opgerold, lizardtopje....
ik heb van 18.00 tot 19.15 ofzo bij de ingang van t podium gezeten.ik dacht.als ze me zoeken vinden ze me wel....zag bellie wel lopen, maar dei was met een chick....verklaart genoeg:rolleyes: |
|
|
|
|