|
Meeting Awakenings Festival 25-08-01! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ey Bellie!! je hebt btw nooit verteld of je mij ook op tv hebt gezien (Concept), want ik hoorde dat ik ook gefilmd ben tijdens Sven Väth!! ...yea...hihi :) |
Hehehe ik had het geeneens gezien joh..Ik heb net weer gekeken en idd,je bent ook beeld geweest. :D
GREETZ!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Bepaalde dingen komen vanzelf en dat is het leukst. |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Of niet Party, 8-), haha ! |
haha :p zekerz! ;) :D
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
[BACK TO TOPIC]
OK OK dan, back to topic
[/BACK TO TOPIC] |
hier sluit ik me bij aan ;) :p |
|
|
| Miss Proximus |
roflmao
:D hebben we nou eigenlijk al een tijd en plaats afgesproken? :D
wat heeft de thread anders eigenlijk voor zin :D :p :D
als we gewoon tijdens een dj bijvoorbeeld vooraan afspreken, of rechts of links...en als iedereen er is gaan we ff naar buiten voor een pic ofzo....rrrrright?
ik stel voor: ......uhm......18.00 bij Monika Kruse? :S andere ideeën? |
|
|
| Jukx |
Ik heb vandaag ook mn kaartje gekocht!! woohoo! :D Volgens mij zijn er nog aardig wat over want ik had iets van nummer 8800 ofzo... dussuhhhh... beter kopen nog wat mensen van deze site een kaartje! zou wel gezellie zijn!
:)
We kunnen misschien ook bij Miss Djax afspreken, die draait ook smiddags ergens geloof ik en als ze dan net zo gaat knallen als bij shockers zou dat wel leuk zijn voor de meeting! Maar ik weet alleen niet of ze nou op de main draait (buiten) of in een tentje... anders wordt het natuurlijk wel moeilijk om elkaar te vinden! |
|
|
| Miss Proximus |
| Dus voor Miss D, om 15.00 uur? Vind ik best, dan ben ik toch al wel van de kaart :D |
|
|
| Bellie |
Nee,ik ben er niet dan.Ik ga niet meeten wanneer Djaxie gaat beginnen.Ik ga geen seconde missen van haar 
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
geef zelf dan s een idee..... t is jouw thread verdorie!
hehe :p |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
[B]geef zelf dan s een idee..... t is jouw thread verdorie! |
Inderdaad!!!
potjandrie! |
|
|
| Bellie |
Ok dan!
18:30 bij Stage X
Want Steve Rachmad,Chris Liebing & Speedy J beginnen allemaal om 19:00
en daarvoor kan je nog een half uurtje Monika Kruze tjekken.Rolando boeit me niet zo.en Jay denham daar mis je dan maar een half uurtje van.
DEAL?? :D
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Jay Missen!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
SHAME ON U!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Bellie |
een half uurtje maar rare gast.. :D
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
Fine by me!! :) Voor degenen die mij mischien eerder tegen hopen te komen (??? tja...je hebt van die leipo's lol):
Ik draag: beige broek, lizardprinted top zonder bandjes (woohoo!! Mrs. Mauro :D), misschien beige bodywarmer (hangt van t weer af) + lila vetsje, en mijn blauwe SUPAHDUPAH hellasnella sneakerz van Adiwass?? neej..adidas :p
okeej..ik lijk Henkie2 wel :D :p nehneh |
|
|
|
|