return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004] (pg. 10)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik heb mn gielen kaartje vanmiddag gekregen en vanavond verkocht voor 15 euro :p
Tommy-Pi
Hi, just a short question:

Is there any radio station which will broadcast "Strike1" ???

Thx in advance and sorry if it's posted somewhere but i didn't find any infos about it :( :(
Asperge
Lekker dat gras verrot schoppen:p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Asperge
Lekker dat gras verrot schoppen:p

Lekker Asperge knuppelen! ;)
Jongens, wie doet er mee!

Het is heilig gras, aap! :p
Blik
gaan ze het echt op het gras doen? zal een goede teringbende geven.

(om maar niet te spreken over feyenoordfans die een souvenirtje mee willen nemen, denk aan de middenstip van het veld)
kolkiewolkie
Wie gaan er nou uiteindelijk of loop ik er helemaal Remy? En hebben Tim en Frans hun kaartje nou al gekregen of worden zeg keihard genaaid:eek: .
Ultravibe!
Heeft er nog iemand een kaartje nodig? De mijne mag je voor 8 euro hebben, koop ik daar een mooi vinyltje van. :D
Tim81
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Wie gaan er nou uiteindelijk of loop ik er helemaal Remy? En hebben Tim en Frans hun kaartje nou al gekregen of worden zeg keihard genaaid:eek: .

Zat vanmorgen keurig bij de post! Maar geen begeleidend briefje of zo, alleen maar een kaartje... Nou ja, mijn kaart is in ieder geval binnen :stongue: Goeie actie van Johan, zouden meer DJ's moeten doen :toocool: Tot morgen!

Er zijn trouwens wel belachelijk veel kaarten te koop op marktplaats :rolleyes: Zal wel bij Strike One blijven, denk dat Strike Two er nooit zal komen...
kolkiewolkie
Welk treinstation moet ik trouwens hebben daar in die havenstad?
Hitman
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Welk treinstation moet ik trouwens hebben daar in die havenstad?

Rotterdam Stadion

franzelare
ik ben ook van de partij :D
tijs08
quote:
Originally posted by franzelare
ik ben ook van de partij :D

me 2! :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement