|
Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
LOL
(k) en (f) voor ambs!!! |
whooooooooooooooooooo yay Frans!! :D Zie je, goeie actie van die Johan he? :p
Armin dan wel de groetjes doen he? :p |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb er ook een :p |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik denk dat dat licht niet zo geweldig wordt want 80% van het feest is in het daglicht...:rolleyes: |
Ja... toen ik dat schreef was er nog sprake van een nachtfeest... :( |
|
|
| franzelare |
| bedenk mij net dat het eigenlijk ook wel een goede optie is om na stirke one naar intergrate te gaan in het paard :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
bedenk mij net dat het eigenlijk ook wel een goede optie is om na stirke one naar intergrate te gaan in het paard :) |
Aap :D Dan ga ik je zien, ben daar ook.
Iemand nog een Strike One kaartje over? Ik wil maybe ook wel even gaan kijken. |
|
|
| kolkiewolkie |
Beste deelnemer Johan Gielen actie,
Van harte gefeliciteerd met het winnen van één ticket voor Strike One op 5 juni in de Kuip Rotterdam van 12:00 tot 23:00
Draatijd Johan Gielen: 15:15 - 16:30
Het ticket wordt zsm naar je opgestuurd.
Heel veel plezier!
Greetz
Nou ga ik even snel bedenken of ik nou ga of niet, anders mag Snuggle 'm wel overnemen. Wat heb je er eventueel voor over? Mag via PB (geef in dat geval tel.nummer ook even), of moet het weer gratis :rolleyes: ;) .
EDIT: als ik hem binnenheb zal ik je meteen vertellen wat ik zelf ga doen. Heb namelijk geen trek in 2 feesten op 1 dag. Niet gezond voor de portomonnee :nervous: .
eens even kijken wie er eigenlijk allemaal draaien |
|
|
| SnuggLe |
Iedereen krijgt hem gratis, en probeert hem met dikke winst te verkopen :) Als ik een kaart had en niet zou gaan zou je hem zo krijgen :) Maar maakt niet uit hoor, kan het wel begrijpen hoor :) Weet ook nog niet 100000% zeker of ik ga, even kijken wie ik nou meekrijg (want Sjinees gaat niet mee en Anke ook niet)
Maar Kolkie, lief dat je aan me denkt. Kusje? :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Krijg nou wat, Armin van Buuren voor de reiskosten :tongue2 .
Mocht ik nou niet gaan dan kan iemand 'm voor 10 euro incl. verzendkosten overnemen, mits ik de persoon in r/l ook eens ben tegengekomen. |
|
|
| moogwai |
Hoevel TA-ers hebben al een kaartje van Gielen???
Het is maar dat ik 5 juni niet kan, anders had ik ook zeker een willen winnen, blijkt dus niet zo moeilijk :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Krijg nou wat, Armin van Buuren voor de reiskosten :tongue2 .
Mocht ik nou niet gaan dan kan iemand 'm voor 10 euro incl. verzendkosten overnemen, mits ik de persoon in r/l ook eens ben tegengekomen. |
Rustig maar Kolkie, dan koop ik hem wel hoor :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Als iemand de VOLLEDIGE timetable ergens vandaan weet te plukken zou ik die persoon wel redelijk kunnen waarderen zeg maar. Rondje langs de dj-sites levert eigenlijk alleen maar draaitijden op van dj's die ik niet hoef te zien (behalve Marco V dan) terwijl er nog wel gaten zijn. Hier hangt 1 en ander wel vanaf namelijk. |
|
|
| Dj Lex |
| Die volledige time-table zal wel woensdag komen. Enige interessante die ik heb kunnen vinden was idd Marco V. Verder las ik vandaag dat ipv Judge Jules Dj Fausto komt. |
|
|
|
|