|
Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004] (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Leuke reports gasten....
Vooral dat report van Tijs en Dave slaat echt alles, geweldig haha :D :haha: :haha: |
sluit ik me helemaal bij aan! Tis lang geleden dat ik zo hard heb gelachen op zondagochtend!! :D |
|
|
| basvh |
| ik las een report op id-t site. daar stond dat er een hele grote spin op het podium zou komen maar die was de vrachtwagen uitgelazerd ofzo. toch jammer |
|
|
| Dj Lex |
Whaha wat een report gasten (Y)!!!
Ik vond het een erg gaaf feestje. Zelfs Jean draaide een erg lekkere funky set, aan het einde toch wat minder, maar over het geheel genomen was het zeer goed te pruimen.
Armin en Johan Gielen vond ik beide slecht.
Marco V was duidelijk weer de man. Bang bang wat een nr. |
|
|
| Partyhardy! |
Schitterend report! whehe :eek: :p |
|
|
| gwynntins |
Strike one Didn't dissapoint. The atmosphere was good. Music as well.
I hope the other big partys this year are like that or better at least.. Pinkpop was a disspointment for the very reason over half the ppl there on Sunday were there for everyone else but tiesto... |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by gwynntins
Strike one Didn't dissapoint. The atmosphere was good. Music as well.
I hope the other big partys this year are like that or better at least.. |
They most probably will be!
| quote: | Originally posted by gwynntins
Pinkpop was a disspointment for the very reason over half the ppl there on Sunday were there for everyone else but tiesto... |
What the hell did you expect? |
|
|
| SnuggLe |
1 woord voor het report van Tijd & Dave: Ge-wel-dig!
Mag ik nu ook fan van jullie zijn? ;) ;p
Maar lachen man! Onder invloed van wat is het geschreven? ;)
Kan het zo wel inleveren voor partyscene :p
En het valt mee dat de Armin-clan geen comments heeft. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En het valt mee dat de Armin-clan geen comments heeft. |
jij had al comment gegeven dus vonden we genoeg
you're part of the Arminclan aangezien je ook lekker uit je bol kan gaan tijdens Armin
en probeer het tegendeel niet te beweren want ik heb bewijsmateriaal ;) :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emma
jij had al comment gegeven dus vonden we genoeg
you're part of the Arminclan aangezien je ook lekker uit je bol kan gaan tijdens Armin
en probeer het tegendeel niet te beweren want ik heb bewijsmateriaal ;) :cool: |
Ho Ho, ik KAN uit mijn dak gaan op Armin ja, dat wil ik ook niet zeggen, maar dan ben ik nog niet bij de Arminclan ;) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by basvh
ik las een report op id-t site. daar stond dat er een hele grote spin op het podium zou komen maar die was de vrachtwagen uitgelazerd ofzo. toch jammer |
die zou in het midden over die stijger heen komen, helaas dus want nu was er helemaal geen aankleding, alles was opgezet voor de nacht :S
svan vath (op zijn UDC's ;) ) heeft een dochter van 14 en nu (volgens eigen zeggen) al 3 jaar de zelfde vriendin! |
|
|
| Roos22 |
| haha Geweldige reports!!!! Ben blij dat ik niet geweest ben. ;) |
|
|
| moogwai |
Leuke reports!!
En dat stuk tekst van Tijs en Dave :stongue: :haha: :tongue3 |
|
|
|