|
Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004] (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Ik heb momenteel eigenlijk de neiging om stiekem toch zelf te gaan, hoewel ik dan waarschijnlijk weer een verkeerd beeld krijg van grote feesten in NL (is toch bijna 2 jaar geleden :eek: )(in NL dan), aangezien ik niet verwacht dat dit het beste feest van het jaar wordt. Maargoed, eerst maar eens zien of ze ook op de mat ploffen of niet. |
|
|
| Tim81 |
| Inderdaad afwachten of ze ook daadwerkelijk op de mat ploffen...want ook ik heb een kaart gewonnen (beetje schraal trouwens 1 kaart;) ). Op zich niet erg onder de indruk van line up, maar feestje in De Kuip lijkt me wel aardig! |
|
|
| kolkiewolkie |
Navraag bij Armada leert mij dat Armin strak VOOR Marco V draait en ik zou zeggen: joah, dat is wel genoeg reden om zaterdag even af te reizen naar Rotterdam :tongue2 :D . Sorry Bram.
Edit: mits ie natuurlijk komt, dat kaartje (inderdaad wat schraal, 1 kaartje ;) ). |
|
|
| Dj Lex |
En voor armin draait dan Johan Gielen. Dat wordt wel lekker opgebouwd dan :D Van commerciele trance, naar redelijk in het oor liggende trance naar techtrance :crazy:
:p |
|
|
| kolkiewolkie |
Ja, maar wat wel raar is dat Michel de Hey op zijn site van 15.30 tot 16.45 moet draaien :conf: . Tevens is hij de enige van de dj's die die dag nog op pad moet (Lissabon volgens mij) dus hij zal wel niet om negen uur nog moeten draaien denk ik. Op zich wel jammer dat Kid Vicious/Ronald van Gelderen moet openen.. had ik wel bij willen zijn maar daarna komt Jean en Johan en daar zit ik nou eerlijk gezegd niet helemaal op te wachten, want dat wordt een veels te lange zit :p .
Even afwachten dus :) . |
|
|
| Tim81 |
Dus als ik alle berichten goed lees is dit de volgorde van de line up...Ronald van Gelderen - Jean - Johan Gielen - Armin van Buuren - Marco V.
Michel de Hey draait dus voor of na Gielen, betekent dus dat Judge Jules en Sven Vath het feest afsluiten? |
|
|
| kolkiewolkie |
Wel goed lezen he ;) .
Judge Jules komt niet, Fausto komt. Aangezien die niet echt een bescheiden draaistijl heeft zal die wel ergens aan het einde komen, voor sven vath (die zal als grote naam wel afsluiten). Nou moet Secret Cinema nog ergens tussen gepropt worden.. misschien na afloop van Marco V? |
|
|
| SnuggLe |
| Als ik ga kom ik alleen voor Michel de Hey (15:45 dacht ik) en Sven Vath.... Kan je een stempel krijgen dat je later weer naar binnen kan? De Kuip is het mooiste stadion van NL! |
|
|
| robin |
line up is niet bijzonder maar ff wat anders.. wie heb die reclame campange bedacht? "spaceship koetjeboe is heading for earth..." ofzo iets. bijna net zo kansloos als gielen bij veronica vibes..
 |
|
|
| Tim81 |
| Op zich is dat stempelen natuurlijk helemaal geen verkeerd idee :stongue: ! Kan je mooi tussendoor ff wat eten in een leuk restaurantje of zo... Nou ja, anders is er vast wel een stoeltje vrij in het stadion om ff lekker uit te rusten;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Op zich is dat stempelen natuurlijk helemaal geen verkeerd idee :stongue: ! Kan je mooi tussendoor ff wat eten in een leuk restaurantje of zo... Nou ja, anders is er vast wel een stoeltje vrij in het stadion om ff lekker uit te rusten;) |
Daarom ja :) Een vriend van me woont op 300 meter van de Kuip, dus vandaar.....! |
|
|
| RnakR |
i cant read dutch so help me ;)
whats up with this event
is it still taking place
any way to pay less than 45 :eyes:
thx for help:disbelief |
|
|
|
|