return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Welke platen wil je op je begrafenis???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
Europe - The Final Countdown
DJ_Massive
zow jullie denken aan leuke dingen zeg...

nah ja, op mijn begrafenis (over heeeel lange tijd) mogen ze deze wel draaien:

Rank 1 - Airwave, met als de eerste stuk met strings voorbij komt het volume zo hard dat de kist uit z'n voegen barst...nee grapje mag ik niet mee spotten :( :(

alles van Rank 1 op mijn goodbye
Nastra Azzurro
BOB MARLEY - EASY SHANKING

YA en de rest vna zn nummas

+

Marilyn Manson - Irrisponsable hate anthem
Marylin Manson - AntiChrist Superstar
Muppet
Wat een vraag(hopelijk duurt dit nog heeeeel lang voordat er iemand dood gaat) maar ja hier de mijne)

3doors down-loser
K's choice-not an addict
U2-one
Tiesto-urban train
Enigma-return to innocence

ok maar 1 trance maar ja hoeft ook niet altijd

Greetz Muppet
Robvef
Ik wil er nog niet aan denken, maar hier volgt mijn top 3 (zoveel worden er toch gedraaid??):

1. DJ Paul Elstak - Life Is Like A Dance
2. Guns 'n' Roses - November Rain
3. Faithless - Insomnia

Maar zoals ik al zei, ik wil er nog niet aan denken.
Donna
hmz er niet aan willen denken ok,maar betekent dat ook dat jullie die niet geregelt hebben want je kunt dood zijn voor je t weet hoor:)
Is wel handig als je dat soort dingen op papier hebt staan anders draaien je ouders jantje koopmans op je funeral,dan sta je dus echt wel op he!
Nee eraan denken is wat minder maar zorgen dat je nabestaanden je laatste feesie verkloten is echt wel een aanrader:))

Greetz;p
Blik
quote:
Originally posted by Donna
hmz er niet aan willen denken ok,maar betekent dat ook dat jullie die niet geregelt hebben want je kunt dood zijn voor je t weet hoor:)
Is wel handig als je dat soort dingen op papier hebt staan anders draaien je ouders jantje koopmans op je funeral,dan sta je dus echt wel op he!
Nee eraan denken is wat minder maar zorgen dat je nabestaanden je laatste feesie verkloten is echt wel een aanrader:))

Greetz;p

ehh, wil jij hiermee zeggen dat jij al helemaal geregeld hebt wat er gedraaid word op je begrafenis......???:eek: :eek: :eek:
Donna
ja tuurlijk gekke toelie:),iedereen kan toch plotseling dood gaan,en vaak krijg je de tijd niet om t voor te bereiden hoor,ongelukje bv.
Kijk als je ernstig ziek word kun je zelf vaak nog een hoop regelen enzo,net als sommige dingen op papier zetten voor je nabestaanden wat je ze nog wilt laten weten:)
Klinkt allemaal misschien luguber maar tis gewoon de realiteit,gewoon ff wat op papier zetten en opbergen bij je polis ofzo,weet je zeker dat wanneer je bv een verkeerde pil slikt de boel voor mekaar is:stongue:
Miss Proximus
jaja lol..wij hadden laatst ook een verzekeringsadviseur op bezoek, en hij vroeg idd of we een uitvaartverzekering hebben enzo..en ik reageerde zo van: `hallo...hoe oud denk je dat ik benī haha...ik dacht er gewoon helemaal niet bij na dat niet iedereen zīn volle tijd mag uitzitten...dus donna...ik vind t verstandig dat je dat allemaal al op papier hebt gezet (moet ik ook dus maar s doen...je weet t nooit met die pillen :p)
Donna
psies;p
Duzzzz allemaal pennen met die handel *grinzz*

WNxHunter
pff wat een maffe vragen hier weer zeg :p
volgens mij heb je als je dood bent wel wat anders aan je hoofd dan welke muziek je hoort zoals hemel of hell of voor andere geloven hond of kat? en als je dat niet aan je hoofd heb denk je aan je nabestaanden, maar als je dan al nog zou kunnen denken aan muziek denken? nah! dus boeit me niet echt voor mijn part draaien ze jantje smit ofzo op mijn begravenis :p
basvh
er is ook een thread zoals deze dus zal de platen die ik op me begrafenis wil hier ook maar noemen,

ten eerste wil ik trouwens wel een Phazon sounds system naast de cake en koffie

maar nu mijn muziek keuze:

yahel - voyage

queen - show must go on
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement