|
Welke platen wil je op je begrafenis???? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
geef mij dan maar zo'n grote lichtbol aan het dak van de kerk, discolichten aan de preekstoel en een groot videoscherm erachter..
haha lol@me beetje lollig atm |
|
|
| WNxHunter |
nouja als we toch bezig zijn, dan wil ik een rock concert in de kerk van Slipknot, Soulfly, Korn, Kittie, Deftones en Godsmack als afscheidsfeestje :p
op die manier weet ik ten minste zeker dat al me vrienden op me begravenis komen :D |
|
|
| SpeakerfreaK |
The Sound Of Goodbye lijkt me mooi & toepasselijk :)
verder misschien atb-let u go en ian van dahl - castles in the sky, beide de Wippenberg remix ! |
|
|
| SpeakerfreaK |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hehe wat een onderwerp, oke hier komen ze
Yahel - Open your minder (magikal remake)
4 strings - Into The night (original mix)
and last but not least
A*S*Y*S - Acid nightmare |
hahahahahha kep me rot gelachen, om acid nightmare dan ... zie je ouders(als ze er dan nog zijn)/oudere mensen al staan , helemaal geshockeerd hahahaha L O L man!
oh denk dat ik die parodie van starmaken van bart en sita + acid nightmare laat draaien, vooral dat eind HAHAHAHHAHHA:toothless :toothless |
|
|
| M5 |
| ik zou graag de laatste 4 a 5 minuten van cloud 69 - sixty nine ways willen laten horen aan de aanwezigen....misschien dat je hem dan zelf ook nog hoort....maar dat is afwachten.... |
|
|
| Jukx |
Hmmmmmm..... wel een lastige vraag eigenlijk!
Maar denk dat het zoiets zou gaan worden:
Led Zeppelin - Stairway to Heaven (toepasselijk!)
Ultravox - Vienna (vinnik een typisch begrafenis nummer, wel erg mooi!)
Procul Harum - Whiter Shade of Pale (lekker depri)
Art Garfunkel - Bright Eyes (heel mooi!)
Alan Parsons Project - Old and Wise (ook lekker droevig!)
Allanis Morissete - Ironic (super nummer!!)
Elaine Page & Barbara Dickson - I know him so well (ook mooi!)
Metallica - One (gewoon goed!)
The Prodigy - Breathe (omdat het zo'n f#ckin' gaaf nummer is!!!!!!:) )
Nou dat was het wel... wordt een aardig lange begrafenis in ieder geval! Zitten geen trance/house of hoe-je-het-noemen-wil nummers tussen... maar als ik echt dat soort nummers zou moeten kiezen:
DHS - House of God
Speedy J - Something for your Mind
Delerium - Silence (Tiesto Remix) |
|
|
| Dj Alpha |
Ik wil dat LadyDana een uurtje komt draaien en iedereen is welkom die zin heeft om me aan te stampen (wie niet mee doet beschiet ik met bliksem:whip: ) :D:D:D
En nu serieus, ik heb heel veel favoriete nummers, k heb er ff een tijdje over moeten nadenken maar ik ben er toch uitgekomen:
KidVicious - Re-Form (Dj Tiesto Remix)
Mario Lopez - Sound of Nature (Plug&Play Remix)
Gouryella - Walhalla (Extended Vocal Remix)
Rank 1 - Airwave (Original Remix)
Uiteraard in elkaar gemixt, maar dat hadden jullie vast al door.. :) |
|
|
| Dj Alpha |
oow ja, alswenou met zn allen tegelijk doodgaan, dan voegen we nog watnummers toe aan onze lijst dan hebjevoor een hele nacht muziek (voelen jullie hem al aankomen? :) )
Dat jouw ma tegen mijn ma zegt: Dit hadden ze gewild he? Een eigen houseparty.. :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
oow ja, alswenou met zn allen tegelijk doodgaan, dan voegen we nog watnummers toe aan onze lijst dan hebjevoor een hele nacht muziek (voelen jullie hem al aankomen? :) )
Dat jouw ma tegen mijn ma zegt: Dit hadden ze gewild he? Een eigen houseparty.. :D |
JA, en ipv pepermuntjes bij de uitgang liggen er illies hehe. |
|
|
| Dj Alpha |
hehe, ik denk dat ik ook nog een begrafenis voor mensen die ik NIET mocht organiseer.
Voor hen ff een paar nummers als:
Jantje Smit - Ik Zing Dit Lied
De Smurfenhouse
en nog een paar baggernummers :D:D
Deze platen moeten na afloop wel gecremeerd worden natuurlijk :) |
|
|
| Little Theseus |
Bizar! Ik heb hier wel is over naged8...
wat ik echt ECHT een jankplaat vind, is de nog steeds ongeidentificeerde plaat aan het einde van de set van judge jules @ qontact dit jaar...
Echt geweldig al maken ze een feest van je dood... Zoals bij die mede-oprichter van ID&T, hem begrieven ze op wat zowat een houseparty werd, en toen hij neerdaalde draaide ze cygnus x, superstring... Dat wil ik ook, een waardige dood!
Ik ziet het niet meer zitten, ik maak er een einde van, maak er vooral een leuk FEEST van!

Rolling over the floor laughing oud loud... Rotflol!!!
:p |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Wordt wat mij betreft 'Little Wing' van de cd 'Jimi in the West', mooiste nummer wat er ooit gemaakt is, daarna 'Sir Psycho Sexy' van de Chili's en als afsluiter, 'Walkabout' van de 'Red Hot Chili Peppers! Maar het zal sowiso wel een klote feessie zijn, want ik ben er zelf niet bij om te knallen.... |
|
|
|
|