|
Welke platen wil je op je begrafenis???? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Nou, ik heb er niet lang over nagedacht, maar weet denk ik wel wat leuks :)
1e: Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (vanwege de vocals en het onwijs mooie nummer op zich natuurlijk)
2e: Rank 1 - Such Is Life (ook vanwege de titel en de rustgevende violen, het origineel dus)
3e: Flamman & Abraxas - Let Me Know (weet nie of ik het goed schrijf, maar dit vond ik zo'n vet nummer en ook de tekstis erg toepasselijk). Let me know when its good to go............. |
|
|
| Dj Alpha |
Flamman & Abraxas - Good to Go
voor de verbetering :)
Dr isooit een vriend vanme overleden, niet een hele goeie vriend ofzo maar op zn begrafenis werd Party Animals - Atomic gedraait..
Dat was egt stoer om te horen en elke keer als ik dat nummer hoor denk ik daaraan terug.. |
|
|
| Partyhardy! |
iedereen noemt echt super mooie nummers! mooi om te lezen.
ik zou graag gedraaid willen hebben;
BT - Mercury and Solace
Chicane - No Ordinary Morning (daar zit zoveel gevoel in :p als de zaal dan niet jankt! ;) :p )
Afsluiter; Chicane - Autumn Tactics (thrillseekers remix) onlangs nog op vinyl gehaald, want hij zo mooi! :)
(chicane doet het goed op mijn begrafenis :p ) |
|
|
| Remy D |
Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's orange juice mix)
U2 - Whit or whitout you
en de 3e weet ik nog niet, waarschijnlijk is die nog niet uit. :) |
|
|
| Glaniskanis |
Oh ja
Lars Palmas - Slut Butt ****** vergeten :D:D:D:D:D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis
[edit]
Daar stond dus F*cker
[/edit] |
|
|
| Eye-Riz |
okay... komt de mijne...
volgorde weet ik nog niet, want ik weet ook niet of het er drie of vier zijn. Tot nu toe heb ik alleen maar begrafenissen met drie meegemaakt.
In ieder geval Hidden Sun of Venus van LSG op Platipus.
Afsluiter wordt in ieder geval een bepaalde plaat van de ambient-cd 'Narcosis', dat heb ik al heel lang geleden afgesproken (weet titel niet meer, maar ja, dat is niet zo raar, ik weet nooit geen namen :D)
En over de derde zit ik te twijfelen, dat hou ik nog open. Dat zou OF het beginstukje/eindstukje kunnen zijn van de muziek in de film 'True Romance' van Quentin Tarantino. OF 'Babe I'm gonna leave you' van Led Zeppelin. OF een klassiek stuk waarvan ik natuurlijk ook de naam niet weet :D. OF Opera van Cass & Slide, op Fire...
Weet je, ze maken er op de dag zelf maar een dobbelspelletje van, beetje lol en spanning is nooit weg. En daarna is het groooooooot feeeeeeest!!!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
De mijne is alles omvattend. Ik wil gewoon de CD
Al 15 jaar André horen. Simpel zat!!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
De mijne is alles omvattend. Ik wil gewoon de CD
Al 15 jaar André horen. Simpel zat!!! |
Hahahahaha, echt super droge sig heb je trouwens Petrus, echt kewl! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jukx
Hahahahaha, echt super droge sig heb je trouwens Petrus, echt kewl! |
Ja, hij's mooi he (ff om iedereen GEK te maken)



 |
|
|
| MetzZ_!! |
Ik wil Celine Dion - My Heart will Go on horen...*snik*
J/K
Pulser - Cloudwalking is mijn laatste plaat |
|
|
| TimeportE |
Ik zou kiezen voor de niet geremixde versie van barbers adagio..
de geremixde versie van ferry corsten is super nummer.. maar voor zon gebeurtenis zou ik het iets rustiger houden..
 |
|
|
| Origin X |
WILLIAM ORBIT - BARBER'S ADAGIO FOR STRINGS (FERRY CORSTEN REMIX)
For sure, en de rest euh... platen als such is live en mijn eigen
nieuwe nummer;)
code: It was the end, till i saw a bright light, i was confused, but it was... TIËSTO!!!
|
|
|
|
|