|
Welke platen wil je op je begrafenis???? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dago "B" Duck |
| ? |
|
|
| DJ_Siesta |
als ik doodga wil ik niet doodgaan int ziekenhuis :-)
soms zit ik in de auto op de snelweg en denk ik, wat zou r gebeueren als ik de deur opendoe en naarbuiten spring :-), of zoites |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
als ik doodga wil ik niet doodgaan int ziekenhuis :-)
soms zit ik in de auto op de snelweg en denk ik, wat zou r gebeueren als ik de deur opendoe en naarbuiten spring :-), of zoites |
LOLLLLL ben nie gek ben een vliegtuig... als je nou een beetje naar wat films kijkt of een x zon peter r de vries reconstructie :D zal t vast ongeveer zo worde..
Nou dan klap je ongelovelijk hard op je bek.. je kop schuurt over het asfalt..als je je gordel nog om hebt zal je op en neer klappen.. en een soort zuigkracht voelen.. (net als in een vliegtuig maar dan wat minder).. je schuurt je halve vel der af.. ondertusse is je auto natuurlijk allang stuurloos en botst in een vangrail.. en beukt daarna weer terug het verkeer in waarbij er nog 3 autos crashen..Heb je je golder niet om.. dan rol je als een gek uit je auto waarbij meteen de eerst volgende achterliggende auto over je hoofd heenrijdt..*bump* en daarna zichzelf ook in de vangrail plaatst
LoL zoiets?
Dus hou jij t alleen maar bij denken :) en zet lekker een kinderslot in je deur.. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LOLLLLL ben nie gek ben een vliegtuig... als je nou een beetje naar wat films kijkt of een x zon peter r de vries reconstructie :D zal t vast ongeveer zo worde..
Nou dan klap je ongelovelijk hard op je bek.. je kop schuurt over het asfalt..als je je gordel nog om hebt zal je op en neer klappen.. en een soort zuigkracht voelen.. (net als in een vliegtuig maar dan wat minder).. je schuurt je halve vel der af.. ondertusse is je auto natuurlijk allang stuurloos en botst in een vangrail.. en beukt daarna weer terug het verkeer in waarbij er nog 3 autos crashen..Heb je je golder niet om.. dan rol je als een gek uit je auto waarbij meteen de eerst volgende achterliggende auto over je hoofd heenrijdt..*bump* en daarna zichzelf ook in de vangrail plaatst
LoL zoiets?
Dus hou jij t alleen maar bij denken :) en zet lekker een kinderslot in je deur.. |
brrr ik word er bang van :D:D geef me nou eens zo'n verhaal voor het vliegtuig lijk me tog wel gafer en leuker, die auto zettik uit m'n hoofd en van een flat springen ook :D:D
GreeetZ GERRIT!! |
|
|
| Henkie_henk |
lol vliegtuig.. deur open.. woeeessssjjjj zuigkracht.. deur vliegt weg.. jij ook.. klapt op de vleugel.. rug gebroken.. ligt er ff aan waar je vliegt.. maar op sommige hoogten verbrandt je volgens mij meteen of bevries je juist weer.. als de zon goed schijnt brand dan hoogstwaarschijnlijk je huid eraf lol.. of je ogen vriezen vast.. jij bent al enkele 100 meter verder.. ondertussen.. komen de passagiers met vliegtuigstoelen er ook gezellig achterna :) T vliegtuig wordt denk k uitelkaar gescheurd..
Of je hebt het geluk dat je in de motor terechtkomt.. dan hebben de passagiers ook nog wat te zien
Ik ga maares stoppen met films als air force one enzow kijken.. k heb er wel overnagedacht toenk steeds int vliegtuig zat.. volgens mij als je neerstort ben je zowiezo dood.. maakt niet uit of je hoofje tussen je knien zit.. zon vliegtuig stelt nix voor.. bij zon landing al zie je alles bewegen en beukt dat hele ding uitelkaar..
Maarja vliegtuigje zou k ook nie doen.. ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
uhh, dan maar een pil :D:D:D, maar dat ga ik nog lekker lang niet doen, jullie zijn nog niet van me af :D
thnx voor de beschrijvingingen Henk, zo weet ik dat ik niet het vleigtuig of d auto moet nemen :D.
GreetZ GERRIT@@ |
|
|
| Henkie_henk |
Wist je trouwens dat de kans om een ongeluk in je auto te krijgen groter is dan in het vliegtuig..
Dus mijne was dan weer.. dat k meer kans had om dood te gaan tijdens de rit naar schiphol dan int vliegtuig.. wask ook weer aangekome op schiphol.. dan nog die enge reis terug :) |
|
|
| Dj Alpha |
| Beter leven onder het motto "Dansen tot je er bij neervalt" :D:D:D |
|
|
| raoel |
Hier ga ik nog even over nadenken.
Weet wel dat ik iets kies met een mooie titel, met een diepere betekenis.
Zoiets als: such is life / walhalla / many miles too soon
En een uplifting trance, hardtrance/hardcore en een mooi "top 40" nummer.
Lijkt me wel vet om zo'n mega bruut nummer te laten draaien op begrafenis en dat ze dan een dikke vette speaker instalatie in de kerk neerzetten. Net zo'n instalatie als in Zillion Beach, want das niet meer normaal daar. Volgens mij kom ik dan weer tot leven.
Laat het nog weten. |
|
|
| Dj Alpha |
Mijn kist word duz ff EGT NIET in een kerk neergezet.
Gewoon op de algemene begraafplaats...
Wat ook een idee is, dat ze mn 4 nummers op cd zetten, discman in me zak oordopjes in en HOPPA!! De ruimte inschieten!! :D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
Yahel - Voyage
Gladiator - Now we are free hehe
ATB - Let u go |
|
|
| Trancetunnel |
Mystery - The Mystery (Above and beyond mix)
of
Rank 1 - Many Miles too soon.
De versie die ikzelf uit de mix van Trance Energy heb geknipt en op internet heb gebracht. Is overal te vinden geweest als promo, vinyl en weet ik al wat niet meer, allemaal bull, hij komt gewoon uit de Rank 1 liveset, met een paar kleine aanpassingen, maar dat weten de meesten inmiddels wel.
met delerium - innocente (DJ Tiësto remix) kan ik ook leven (of niet, 't is maar hoe je het bekijkt) :rolleyes: |
|
|
|
|