return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
בואו ננסה למצוא פתרון ליובש שיש כאן!!
View this Thread in Original format
AnthemFreak
תקשיבו חשבתי על זה וחשבתי.....
וזה די מבאס שנהיה פה יבש כל כךך
ואני חושב שיבש פה בגלל שאנשים לא מגיבים ואז הפורום נשאר תקוע

אני באמת אוהב תפורום הזה!! וחבל לראות אותו במצב כזה
נכון הרבה עזבו לצבא וזה וזה.. אבל זה לא אומר כלום יש הרבה אנשים שעדיין כאן וגם אלה שבצבא עדיין נכנסים לפעמים

אז עלו לראש שלי שני רעיונות
אחד.. זה
שכל אחד או אפילו פחות (לא רוצים לפוצץ תמקום).. יזמין איזה חבר או מישו שהוא מכיר ויזמין אותו לבוא להרשם לפורום
אבל שיהיה בן אדם איכותי!!!!!!!!!!
לא רוצים להוריד תרמה של הפורום.. זה פורום עם אנשים איכותיים אחד אחד
ככה יהיו עוד אנשים ברמה שיש כאן עכשיו ויהיו יותר תגובות והפורום יזרום ויהיה פחות משעמם

עכשיו דבר שני!!... זה באמת אנשים שנכנסים וזה... יאללה צאו מהבאסההה
נמאס התקופה הזאת שהפורום יבששש
תגיבוו יותרר תפתחו תרדים חדשים אם עולה לכם משו לראש

אפשר להחזיר תפורום לימיו הטובים!! ואם לא אז קרוב לימיו הטובים

מתם אומרים?

:)
arik
אוי באמת!!

למה אתה חושב שיש יובש בפורום
כי מידי פעם נכנס צונג ופותח הודעה שטוטית???


ממש לא
הפורום יבש כי אין על מה לדבר
פשוט ולעניין
על מה נדבר
על איך היה יום שישי?
על איך שאהבתי את הטראק החדש של טייסטו???

אין מה לעשות יש פה יותר מידי אנשים מנוגדים
נכון שפעם היה הרבה יותר איכותי

אבל אז היינו פחות חכמים ורצינו לדעת דברים אז היה קצת אקשן
שלא לדבר על אנשים מאד מצחיקים שהיו פה מאד פעילים

אם חשבת שבלפתוח טרד שאומר בואו נחייב את הפורום עשית משהו אז סתם ביזבזת זמן על הכתיבה

אני נכנס לפה כל יום לראות מה חדש
מה יצא
מי מת ומי חיי

הפורום לא מת
אנחנו מתנו כולנו

אני אישית מקדם בברכה כל צונג שרוצה לדעת על איזה שיר
נמאס כבר לראות שכל מי שפותח טרד ישר שוללים אותו
ומגנים אותו

בזכות החדשים שבאים הפורום יחייה בין אם הם באמת
TA

או שהם סתם מחבבים את זה



קיצר אחי עזובו אותכם משטויות!
לא צריך להתעסק בזה

יש לך משהו לספר לנו תכתוב ונגיב
חוץ מזה לא צריך כלום

יום טוב ותודה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by AnthemFreak


שכל אחד או אפילו פחות (לא רוצים לפוצץ תמקום).. יזמין איזה חבר או מישו שהוא מכיר ויזמין אותו לבוא להרשם לפורום
אבל שיהיה בן אדם איכותי!!!!!!!!!!
לא רוצים להוריד תרמה של הפורום.. זה פורום עם אנשים איכותיים אחד אחד




טוב זה כבר פוסל אותי כי כל החברים שלי חנג'ים :)
וגם לא מתעסקים בסגנונות מוזיקה האלה
הם יותר שקועים בטרייבל וניו יורק
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik

שלא לדבר על אנשים מאד מצחיקים שהיו פה מאד פעילים


ממממ
אני עדיין פעיל אם לא שמת לב אריק...

והפורום מת משום מה יחד עם מורן...
וקשה להגיד שהוא באמת מת...
יש כאן אני חושב משהו כמו 10 אנשים קבועים ששומרים עליו חי
וכל יום בודקים עונים לטרדים

ובקשר למשאריק אמר
עכשיו ברצינות
אנשים חדשים שנכנסים לפה
צריך לנהוג איתם יותר בסבלנות
להציב לנו כמטרה לא להתנשא עליהם
אלא אולי להכניס אותם למוזיקה האלקטרונית
אין מה לעשות יש אנשים שיש להם זיקה נסתרת למוזיקה אלקטרונית והם צריכים מישהו שיכוון להם תדרך
שיביא להם איזה 4-5 נוסטלגיות מפוצצות
ירים להם תמנוש...
ומשם הדרך כבר קצרה
ככה אני מאמין
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ממממ
אני עדיין פעיל אם לא שמת לב אריק...

והפורום מת משום מה יחד עם מורן...
וקשה להגיד שהוא באמת מת...
יש כאן אני חושב משהו כמו 10 אנשים קבועים ששומרים עליו חי
וכל יום בודקים עונים לטרדים

ובקשר למשאריק אמר
עכשיו ברצינות
אנשים חדשים שנכנסים לפה
צריך לנהוג איתם יותר בסבלנות
להציב לנו כמטרה לא להתנשא עליהם
אלא אולי להכניס אותם למוזיקה האלקטרונית
אין מה לעשות יש אנשים שיש להם זיקה נסתרת למוזיקה אלקטרונית והם צריכים מישהו שיכוון להם תדרך
שיביא להם איזה 4-5 נוסטלגיות מפוצצות
ירים להם תמנוש...
ומשם הדרך כבר קצרה
ככה אני מאמין

שחכתי אותך אחי מצטער!

אף אחד לא אמר שהוא מת
הוא אומנם לא שנון כמו פעם אבל הוא לא מת

אבל באמת נמאס לי כבר לשמוע את כל השטויות האלה של הפורום נהיה מסריח וכל זה

ועוד משהו אני לא אומר כל מי שמגיע לפרוס לו שטיח אדום
אבל מה שאתם עושים ה פשוט מגעיל אפשר לחשוב מה אנחנו מבינים

מורידים שיחרורים מתענינים קצת באמנים עוקבים קצת אחרי הגדולים
זה לא הופך אותנו למיוחדים

זה פורום של כולם כבר כל כך הרבה זמן לא ראיתי מישהו חדש שממש פעיל תמיד מרחיקים אותם פה
אני בטוח שיש כמה שיכלו גם ללמד אותנו דבר או שניים
Segev
דוגרי בקשר לחדשים אז מה עם הם באו מבי יו ושומעים סאטיספקשן...
גם אני הייתי ככה בהתחלה לפני שבאתי לפה אתם הפכתם אותי למה שאני ל
TA
אמיתי חוץ מלריב עם גיל :D
אז אנחנו צריכים לתת להם את ההזדמנות כמו שנתנו לי פה הוותיקים
Rising
שירן אחי... וכל אחד אחר שמתבאס על המצב של הפורום..
לא צריך לפתוח כל פעם הודעה על מצב הפורום...
כולנו מודעים למצב... אבל אם נמשיך לבכות..המצב ישאר כמו שהוא!..

פשוט תזרמו ולאט לאט דברים יחזרו להיות כמו שהם היו פעם..
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Segev
דוגרי בקשר לחדשים אז מה עם הם באו מבי יו ושומעים סאטיספקשן...
גם אני הייתי ככה בהתחלה לפני שבאתי לפה אתם הפכתם אותי למה שאני ל
TA
אמיתי חוץ מלריב עם גיל :D
אז אנחנו צריכים לתת להם את ההזדמנות כמו שנתנו לי פה הוותיקים



בוא אליי לאייסי ונפתור לך את הבעיה הזאת :)
DjChook
חבר'ה חלאס עם ההתבכיינות ! אתם רוצים פלפל ? יש ליד המלח
אתם רוצים צחוקים - תריבו עם גיל

אבל בתכלס אני לא רוצה לראות שכונה פה.. גם ככה אני עובר על הכל במהירות ואין לי זמן להשקיע בטרדים אז אל תעשו לי עבודה קשה
TTman
quote:
Originally posted by DjChook
חבר'ה חלאס עם ההתבכיינות ! אתם רוצים פלפל ? יש ליד המלח
אתם רוצים צחוקים - תריבו עם גיל

אבל בתכלס אני לא רוצה לראות שכונה פה.. גם ככה אני עובר על הכל במהירות ואין לי זמן להשקיע בטרדים אז אל תעשו לי עבודה קשה



:happy2:

??? מה חשבת שלהיות מוד זה זנות

תתחיל לעבוד
:D

AnthemFreak
quote:
Originally posted by Rising
שירן אחי... וכל אחד אחר שמתבאס על המצב של הפורום..
לא צריך לפתוח כל פעם הודעה על מצב הפורום...
כולנו מודעים למצב... אבל אם נמשיך לבכות..המצב ישאר כמו שהוא!..

פשוט תזרמו ולאט לאט דברים יחזרו להיות כמו שהם היו פעם..

אתה רואה אותי בוכה?:)

הקטע שלי בתרד הזה היה הרעיון שאנשים יזמינו חברים/אנשים ברמה ואיכות כדי להגדיל את כמות החברים הפעילים וככה יהיה פה פחות יבש
לדעתי זה רעיון טוב!!

לא תכננתי לכתוב פה שיבש פה ושנדסקס על זה
אפחד לא התמקד ברעיון
אשמח לשמוע תגובות עליו (נו תודו שזה רעיון העשור) יאללה להית
Shahar
ראסמי השתנו קצת דברים אבל אפשר להחזיר את פעם או לפחות לנסות...
איפה אריאל ד"א?
לאן הוא נעלם?????
מורן כבר צץ שוב חח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement