| AnthemFreak |
תקשיבו חשבתי על זה וחשבתי.....
וזה די מבאס שנהיה פה יבש כל כךך
ואני חושב שיבש פה בגלל שאנשים לא מגיבים ואז הפורום נשאר תקוע
אני באמת אוהב תפורום הזה!! וחבל לראות אותו במצב כזה
נכון הרבה עזבו לצבא וזה וזה.. אבל זה לא אומר כלום יש הרבה אנשים שעדיין כאן וגם אלה שבצבא עדיין נכנסים לפעמים
אז עלו לראש שלי שני רעיונות
אחד.. זה
שכל אחד או אפילו פחות (לא רוצים לפוצץ תמקום).. יזמין איזה חבר או מישו שהוא מכיר ויזמין אותו לבוא להרשם לפורום
אבל שיהיה בן אדם איכותי!!!!!!!!!!
לא רוצים להוריד תרמה של הפורום.. זה פורום עם אנשים איכותיים אחד אחד
ככה יהיו עוד אנשים ברמה שיש כאן עכשיו ויהיו יותר תגובות והפורום יזרום ויהיה פחות משעמם
עכשיו דבר שני!!... זה באמת אנשים שנכנסים וזה... יאללה צאו מהבאסההה
נמאס התקופה הזאת שהפורום יבששש
תגיבוו יותרר תפתחו תרדים חדשים אם עולה לכם משו לראש
אפשר להחזיר תפורום לימיו הטובים!! ואם לא אז קרוב לימיו הטובים
מתם אומרים?
:) |
|
|