return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
היי:)
View this Thread in Original format
luckystrike
שלום...
הרבה זמן לא הייתי פה.
סורי אני עמוס בדברים אני בהכנת סגל לקורס מפקדים
שאני הולך לפתוח בצבא ואין לי זמן לנשום.

כולי געגועים לחבר'ה פה ואני מקווה
שרוב הוותיקים עדיין פה ...
:)

בכל מקרה אהלן כולם מה קורה איתכם?
הבנתי שהמון התגייסו וחן - מזל טוב על המינוי...
בכל מקרה אני יחזור לכתוב הרבה כמו פעם אבל בינתיים אני עמוס

בשבועיים הקרובים יש לי זמן ואני מקווה להיכנס יותר.

בכל מקרה חבר'ה לא שכחתי מהפורום וזה המקום הכי טוב
באינטרנט להיות בו...

כתבו קצת תגובות שאני יהיה מאושר...
:p
AnthemFreak
ברוך שובך פיל:)
arik
שתיהיה בריא מורן בידיוק דיברנו עליך פה !!!
תחייה עד 120!


מה המצב??? אחייי
מתגעגעים
KosmiK-G8
מורן
מה עם לחזור לאנשים שהתקשרו אליך ..??
תנסה זה דווקא נחמד...

קיצר אני באמת מקווה שתחזור לפה...
למרות שזה נשמע כמו חלום הזוי
DjChook
לנעול ?

סתם אחי, אני ממש שמח לקרוא הודעה שלך ! אני בקורס תכנות.. מסתדרים
אחלה קורס, אחלה אנשים

טוב יאלה צריך להתלבש ולצאת
טוב שחזרת ! תכתוב הרבה
Flotser
מורן!!!!!



:crazy: :crazy:
skelz
ברוך שובך איש :)
Segev
זאת סתם איזה מתיחה נכון :D
מורן כתב פה
או שזה איזה באמפ ואני לא שם לב...

חחח סתם מה המצב אחי?
ברוך שובך!!!
NyKoN
איזה רגע מרגש לראות אותך כותב פה שוב
עושה לי נוסטלגיות
:D

חן אתה דיקטטור!
יוחזרו יובל ומורן לאלתר!
:D
Vortex_SA
שלום שלום מורני

Rising
חאלס יא הומואים כולה מורן :p

סתם...
ברוך שובך אחי!!!!!

ראית חן ניהיה מוד????... רק תראה מה קורה שאתה עוזב :)
itamarsan
quote:
Originally posted by Rising
חאלס יא הומואים כולה מורן :p

סתם...
ברוך שובך אחי!!!!!

ראית חן ניהיה מוד????... רק תראה מה קורה שאתה עוזב :)

אז מה אתה אומר בכך שהפורום מוריד מהערך שלו?:D :D :D :D
מורן ברוך שובך אחי וסחטיין על הג'וב שקיבלת...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement