|
Nye moderatorns första åtgärd... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
| Ahh, tävlingar är alltid kul. Måste bara vara med :) |
|
|
| Proximus |
good luck reveal!
hur blir det med futurama nu då :p |
|
|
| BrainmaN |
| se sådär bara trevligt med lite tävling :toothless |
|
|
| jeremy1984 |
Gimme gimme :D
En 12a vore fiiiiiiint asså :crazy: |
|
|
| St_Andrew |
tänkte skit i det bara för att:
1. Jag har ingen tur, så jag vinner aldrig.
2. Du Har bytt ut "sticky" mot "klibbig", låter läskigt :p |
|
|
| AnD |
| Kanske inte rättvist att jag är med iom att jag är relativt inaktiv. Men äh. Jag deltar ändå. |
|
|
| bAbYfuNk |
| ar det ok at vara med om man inte bor i sverige:p :p :) |
|
|
| montana |
| tjock nice shobiloo, hejsan hopsan |
|
|
| GyLLe |
jag har precis tejpat ihop mina hörlurar...
hoppas du inte får storhetssinne å börjar banna folk som du tycker skriver för mkt så du inte kan ha 11 st sista post.. :D :D
(det är nog bara reveal som fattar vad jag menar... men men) |
|
|
| Smeagol |
Läser nog mer än jag skriver, men å andra sidan kommer det inte bli några postkostnader för Reveal om jag vinner. :)
Strålande idé annars. Lite IRL. Det enda som skulle få folk att verkligen respektera en uppmaning i stil med "posta bara en gång" Det är ju så frestande att svara igen!;) |
|
|
| cviper |
Spännande :nervous:
Skönt med "klibbiga" trådar, btw :D |
|
|
| Gate 42 |
Wiiiieee!
Vilken snäll ny chef! Som bjuder på tävling det första han gör.. Snacka om att bli poppis snabbt :D
Banna inte mig snälla :nervous: |
|
|
|
|