|
Nye moderatorns första åtgärd... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
beror ju på om man räknar med reveals post? tycker jag att vi borde! :D |
Då kunde ju jag själv ha vunnit :D Det är svaren som räknas ;)
Inväntar fortfarande PM från folk :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Om jag räknat rätt så är det Glorie, Unis och AnD som är vinnare.
Grattis ;) |
nämen???? :) hoppas du e bra på att räkna laszlo, hehe.. nedå.. till två kunde ja räkna själv.. fan va grymt! det måste nog va min lyckodag idag :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Då kunde ju jag själv ha vunnit :D Det är svaren som räknas ;)
Inväntar fortfarande PM från folk :) |
faaan då :p annars hade jag vunnit :p tycker fortfarande att man borde räkna med ditt :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Grattis till er som vann då :D
Vad får dom månne ?
Kul initiativ reveal !!! :gsmile: |
|
|
| reveal |
| Jag inväntar ännu ett PM med adress, vill skicka ut priserna samtidigt :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Til dere som vant: pics or stfu!!!!!1111oneone |
|
|
| reveal |
| Hör av dig Unis! :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Hör av dig Unis! :) |
hmm...Unis har 29 posts på lite över två år sedan han blev medlem här på TA, vilket ger honom 0,04 posts per dag. Enligt statistiken kommer han att skriva sitt nästa inlägg om tre veckor.
Ville bara påpeka :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
hmm...Unis har 29 posts på lite över två år sedan han blev medlem här på TA, vilket ger honom 0,04 posts per dag. Enligt statistiken kommer han att skriva sitt nästa inlägg om tre veckor.
Ville bara påpeka :toothless |
Det var ju också jävligt typiskt :p
Hur ska detta lösas? Någon som har nåt förslag? Typ att "om han inte svarar inom X dagar, så slumpar jag ut en ny vinnare"? Vad är schyst? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Det var ju också jävligt typiskt :p
Hur ska detta lösas? Någon som har nåt förslag? Typ att "om han inte svarar inom X dagar, så slumpar jag ut en ny vinnare"? Vad är schyst? |
Ge honom en vecka eller något. Beror på hur mycket tålamod de andra två vinnarna har :) |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Ge honom en vecka eller något. Beror på hur mycket tålamod de andra två vinnarna har :) |
Jag kan vänta. ;) |
|
|
| St_Andrew |
| meh, jag e mer nyfiken än vinnarna ju :p max två tre dar till :p |
|
|
|
|