return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Nye moderatorns första åtgärd... (pg. 5)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
beror ju på om man räknar med reveals post? tycker jag att vi borde! :D


Då kunde ju jag själv ha vunnit :D Det är svaren som räknas ;)

Inväntar fortfarande PM från folk :)
Glorie
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Om jag räknat rätt så är det Glorie, Unis och AnD som är vinnare.

Grattis ;)


nämen???? :) hoppas du e bra på att räkna laszlo, hehe.. nedå.. till två kunde ja räkna själv.. fan va grymt! det måste nog va min lyckodag idag :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Då kunde ju jag själv ha vunnit :D Det är svaren som räknas ;)

Inväntar fortfarande PM från folk :)


faaan då :p annars hade jag vunnit :p tycker fortfarande att man borde räkna med ditt :D
SteveTranz4ever
Grattis till er som vann då :D

Vad får dom månne ?

Kul initiativ reveal !!! :gsmile:
reveal
Jag inväntar ännu ett PM med adress, vill skicka ut priserna samtidigt :)
Sand Leaper
Til dere som vant: pics or stfu!!!!!1111oneone
reveal
Hör av dig Unis! :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Hör av dig Unis! :)


hmm...Unis har 29 posts på lite över två år sedan han blev medlem här på TA, vilket ger honom 0,04 posts per dag. Enligt statistiken kommer han att skriva sitt nästa inlägg om tre veckor.

Ville bara påpeka :toothless
reveal
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmm...Unis har 29 posts på lite över två år sedan han blev medlem här på TA, vilket ger honom 0,04 posts per dag. Enligt statistiken kommer han att skriva sitt nästa inlägg om tre veckor.

Ville bara påpeka :toothless


Det var ju också jävligt typiskt :p

Hur ska detta lösas? Någon som har nåt förslag? Typ att "om han inte svarar inom X dagar, så slumpar jag ut en ny vinnare"? Vad är schyst?
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Det var ju också jävligt typiskt :p

Hur ska detta lösas? Någon som har nåt förslag? Typ att "om han inte svarar inom X dagar, så slumpar jag ut en ny vinnare"? Vad är schyst?


Ge honom en vecka eller något. Beror på hur mycket tålamod de andra två vinnarna har :)

AnD
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Ge honom en vecka eller något. Beror på hur mycket tålamod de andra två vinnarna har :)


Jag kan vänta. ;)
St_Andrew
meh, jag e mer nyfiken än vinnarna ju :p max två tre dar till :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement