|
Nye moderatorns första åtgärd... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
meh, jag e mer nyfiken än vinnarna ju :p |
hoho.. va skön du e andrew ;) :stongue: :stongue: |
|
|
| Unis |
Wohoo!!
Jag vann, äntligen nåt skoj den här dagen :) |
|
|
| St_Andrew |
| så nu får vi snart reda på vad som vunnits? :D :p |
|
|
| reveal |
| Nu är vinsterna paketerade, och kommer att gå med posten imorgon :) |
|
|
| Unis |
Weee
Fick min vinst idag!
Får tacka å det hjärtligaste för skivan. |
|
|
| jeremy1984 |
| Vad för skiiiiva? Nyfiken juh :D |
|
|
| GyLLe |
| ja ta å berätta nu?? vad fick ni för skiva??? *nyfiken*:rolleyes: |
|
|
| SWE_TRANCE |
JA, kom igen nu för bövelen! :p
"Börja snacka sluta jiddra..." ;) |
|
|
| Glorie |
ja fick iaf
gouyrella - gouyrella me tre olika mixar (en äkta cd-singel alltså)
väldigt väldigt snällt :) (jag har redan tackat såklart) |
|
|
| hustler |
| Hoppas du trivs då :D Alltid lika kul med tävling dessutom ;) |
|
|
| Pjox |
| hih villket skojigt påhitt :) |
|
|
| AcidBrain™ |
*suck*
Hur fasen kunde jag totalt ha missat den här tråden:mad:
Får väl trösta mej med att jag aldrig vinner nåt ändå |
|
|
|
|