|
Nye moderatorns första åtgärd... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
Go Habs Go!
 |
|
|
| dj_hysterix |
| wow..jag gillar redan den nya moderatorn :D |
|
|
| reveal |
Så där, då var tiden ute :)
40 svar innebär att 7,5% av er vinner, rätt stor chans ju ;)
Håll koll på denna tråd under veckan som kommer...
Ps. Nu får tävlingsdeltagarna skriva igen ifall de vill :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
ar det ok at vara med om man inte bor i sverige:p :p :) |
å självklart.
Jag är egentligen också 'utländare' :p |
|
|
| reveal |
Jag har nu slumpat ut 3 nummer mellan 1 och 40 (eftersom det kom 40 svar) genom att skriva ett elit program :p
Vinnare är de som svarade som nummer 29, 2 samt 17, ni får själva kontrollera vilka det är :cool:
Skicka era adresser till mig via PM :) |
|
|
| montana |
| buuh, detta suger |
|
|
| Funfrock |
| så nära men ändå inte :sadgreen: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har nu slumpat ut 3 nummer mellan 1 och 40 (eftersom det kom 40 svar) genom att skriva ett elit program :p
Vinnare är de som svarade som nummer 29, 2 samt 17, ni får själva kontrollera vilka det är :cool:
Skicka era adresser till mig via PM :) |
Öhh... jag fattar inte var jag ska börja räkna från men någon kommer säkert göra sig besväret så jag slipper anstränga mig :)
BTW... är det en liten särskrivning som smugit sig in i Reveals meddelande eller? |
|
|
| DJ_Laszlo |
Om jag räknat rätt så är det Glorie, Unis och AnD som är vinnare.
Grattis ;) |
|
|
| St_Andrew |
| beror ju på om man räknar med reveals post? tycker jag att vi borde! :D |
|
|
|
|