return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Nye moderatorns första åtgärd... (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Go Habs Go!

lonne
Count me in!
AC.
.
dj_hysterix
wow..jag gillar redan den nya moderatorn :D
reveal
Så där, då var tiden ute :)

40 svar innebär att 7,5% av er vinner, rätt stor chans ju ;)
Håll koll på denna tråd under veckan som kommer...

Ps. Nu får tävlingsdeltagarna skriva igen ifall de vill :)
ScuL
quote:
Originally posted by bAbYfuNk
ar det ok at vara med om man inte bor i sverige:p :p :)


å självklart.
Jag är egentligen också 'utländare' :p
reveal
Jag har nu slumpat ut 3 nummer mellan 1 och 40 (eftersom det kom 40 svar) genom att skriva ett elit program :p

Vinnare är de som svarade som nummer 29, 2 samt 17, ni får själva kontrollera vilka det är :cool:

Skicka era adresser till mig via PM :)
montana
buuh, detta suger
Funfrock
så nära men ändå inte :sadgreen:
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
Jag har nu slumpat ut 3 nummer mellan 1 och 40 (eftersom det kom 40 svar) genom att skriva ett elit program :p

Vinnare är de som svarade som nummer 29, 2 samt 17, ni får själva kontrollera vilka det är :cool:

Skicka era adresser till mig via PM :)


Öhh... jag fattar inte var jag ska börja räkna från men någon kommer säkert göra sig besväret så jag slipper anstränga mig :)

BTW... är det en liten särskrivning som smugit sig in i Reveals meddelande eller?

DJ_Laszlo
Om jag räknat rätt så är det Glorie, Unis och AnD som är vinnare.

Grattis ;)
St_Andrew
beror ju på om man räknar med reveals post? tycker jag att vi borde! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement