|
Gielen at the Dome? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | other than ID&T, no |
yeah i figured it out myself...
ETS's choice affect the abillity to DL recordable "Lift Off" new shows ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Here is what thay say in the Next's website...
| quote: |
Hi Yossi,
We are very sorry to say that we have to cancel Johan
Gielen's performance at The Dome Club in Tel Aviv this
friday 26 March 2004.
We really thought about this very clearly and Johan Gielen
really loves to perform in Tel Aviv without a doubt, but
with the situation in Israכl, we don't think it feels
good to travel to Israכl at this moment.
We hope you understand our opinion in this and we definitly
hope we can travel to Tel Aviv on a really short notice.
Hope to have properly informed you.
If you have any questions or remarks on our decision, don't
hestitate to contact us.
Kind regards,
Angelique
Dutch DJ Agency
|
And this is what I say: FFFFFFUUUUUUCCCCCCKKKKKK!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | And this is what I say: FFFFFFUUUUUUCCCCCCKKKKKK!!!!!! |
גיל !!!!
איזה זיןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כן ובמקום זה מביאים את אסטריקס!
אוף אני לא רוצה פסיי-טראנס
:(
טוב לפחות אילן לא הולך להפסיד חחח...:haha: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | טוב לפחות אילן לא הולך להפסיד חחח |
אשכרה... ולו רק בגלל אילן.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כן ובמקום זה מביאים את אסטריקס!
אוף אני לא רוצה פסיי-טראנס
:(
טוב לפחות אילן לא הולך להפסיד חחח...:haha: |
ראסמי שישי שעבר התקשרתי למארק בלילה בטוח שאני הולך לשמוע את צלילי הלפרין שעתיים לפני שתותח העל יוהן יעלה לבמה
מארק עונה לי ואני שומע שקט
קלטתי שמשהו חשוד קרה...
ואז מארק אמר לי שיוהן ביטל...
טוב באמת העיקר שלי הסתדר וטוב לדעת שחשבתם עלי:)
קיצר בואו נקווה לשלום במזרח התיכון שיביא לפה איזה פסטיבל מטורף כמו שרק ההולנדים יודעים להעמיד...
( טוב לא רק הם אבל לא נהיה קטנוניים ) |
|
|
| YuVaL |
Errr, this sucks, gielen's such a
i mean c'mon, if he dosen't come and show everyone how scared he is, that drives other people or djs to NOT wanna come here also, i mean FFS hes been here already and seen its not as bad as people see it on the teli... reporters just make it look worse...
this just drives me crazy sometimes...
brr.... |
|
|
| markfeldman |
אלוהים ישמור !!!!
הוא מגיע !!! ב-9.7.2004 ! ! !
מועדון הזמיר !!!
בעוד פחות משלושה שבועות.....
טק טראנס משובחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אלוהים ישמור !!!!
הוא מגיע !!! ב-9.7.2004 ! ! !
מועדון הזמיר !!!
בעוד פחות משלושה שבועות.....
טק טראנס משובחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
כן שמעתי על זה...עכשיו כפי שהבנתי נקסט עברו לזמיר..שמעתי זה מועדון בן זונה לא הייתי שם אף פעם אבל...
תמיד יש שם מסיבות של סלבס וכאלה!!!
מארק אתה שם חמודי?:)
PS:
והייתי קורא לזה הארד טראנס...:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טלטל בשבילך אומנם זה הארד אבל זה ממש לא.
מממ...הקטע איך כל הקהל של נקסט יכנס בתוך הזמיר???
הולך להיות צפוץ והבר הולך לעשות ים כסף חחח!
מה שהכי טוב אם מספיק חם בבוקר אחרי המסיבה אפשר ללכת בתוך חצי דקה לים!
:disbelief |
|
|
| sabi10 |
וואלה....אחרי שהוא ביטל בפעם שעברה...
איזה סגנון בדיוק מר חיליאן מנגן??
ואיפה בדיוק מועדון הזמיר נמצא?? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק אתה שם חמודי?
PS:
והייתי קורא לזה הארד טראנס... |
1. אני שם ! (הכנה לדאנס וואלי)
2. בוא לא ניכנס שוב להגדרות...
| quote: | מממ...הקטע איך כל הקהל של נקסט יכנס בתוך הזמיר???
הולך להיות צפוץ והבר הולך לעשות ים כסף חחח!
מה שהכי טוב אם מספיק חם בבוקר אחרי המסיבה אפשר ללכת בתוך חצי דקה לים! |
כן זה ממש זין הזמיר...
לא נורא, היתרון הוא שהזמיר מקנה אינטימיות שאין בדום.
ובקשר לים... מממממממ רעיון מעולה !
| quote: | | וואלה....אחרי שהוא ביטל בפעם שעברה... |
בהחלט ! אני יביא לו מכות אישית בדאנס וואלי אם הוא יבריז שוב... |
|
|
|
|