return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Gielen at the Dome? (pg. 6)
View this Thread in Original format
sabi10
טוב...אני כרגע 90% מגיע!!!!

אני מקווה שה - 10% לא יתממשו.

ובאמת, האם יש מכירה מוקדמת או לא???

כיוון שאני לא מכיר את המקום, יש שם איפה לחנות???
markfeldman
quote:
טוב...אני כרגע 90% מגיע!!!!

אני מקווה שה - 10% לא יתממשו.

ובאמת, האם יש מכירה מוקדמת או לא???

כיוון שאני לא מכיר את המקום, יש שם איפה לחנות


אז ככה:

מכירה מוקדמת אין. מומלץ להגיע מוקדם עקב הלחץ הצפוי ועקב מימדי המועדון...

חניה יש ממש מול (בתשלום כמובן) - בחיבור של אלנבי לבן-יהודה.
THE_BLUE_DRAGON
נווווווווו...אז את מי נראה היום...!???!

:crazy:
markfeldman
COUNT ME IN !!
THE_BLUE_DRAGON
מצויין נתראה!
מקווה שהוא ימקסס טוב הפעם חחח.....:haha:
sabi10
טוב...אני אהיה שם היום, מקווה לפגוש אותכם
:cool:
taltul
רגע אז מה נסגר בסוף|: דום או זמיר? שמעתי העבירו את המסיבה לדום..או שזה סתם שמועות...?
markfeldman
quote:
רגע אז מה נסגר בסוף|: דום או זמיר? שמעתי העבירו את המסיבה לדום..או שזה סתם שמועות


זמיר.
THE_BLUE_DRAGON
אה והיום אני יתן צ'אנס נוסף אחרי רבים לפסיי-טראנס!!!
:eek:
Flotser
עם כל הלימודים רק עכשיו שמתי לב לזה חחח

אז אולי יש מצב קטן שאני אבוא ככה בספונטניות,

טלטול תהיה שמה שאני אוכל להרים צלצול לפגוש את כולם?

taltul
quote:
Originally posted by Flotser
עם כל הלימודים רק עכשיו שמתי לב לזה חחח

אז אולי יש מצב קטן שאני אבוא ככה בספונטניות,

טלטול תהיה שמה שאני אוכל להרים צלצול לפגוש את כולם?

????? מי אמר שאבוא בכלל? יותר נכון מי אמר שיכניסו אותי לשם בכלל???
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
????? מי אמר שאבוא בכלל? יותר נכון מי אמר שיכניסו אותי לשם בכלל???


אחי אל תתחצף
:p :nervous:

ויאללה בקטנה יש לך תעודת סטודנט

אבל חברים שלי לא כל כך רוצים,
ואם נילך למסיבה כנראה נילך ללמון
יש שמה איזה ליין של רגאיי לא יודע
:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement