|
Gielen at the Dome? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
טוב...אני כרגע 90% מגיע!!!!
אני מקווה שה - 10% לא יתממשו.
ובאמת, האם יש מכירה מוקדמת או לא???
כיוון שאני לא מכיר את המקום, יש שם איפה לחנות??? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב...אני כרגע 90% מגיע!!!!
אני מקווה שה - 10% לא יתממשו.
ובאמת, האם יש מכירה מוקדמת או לא???
כיוון שאני לא מכיר את המקום, יש שם איפה לחנות |
אז ככה:
מכירה מוקדמת אין. מומלץ להגיע מוקדם עקב הלחץ הצפוי ועקב מימדי המועדון...
חניה יש ממש מול (בתשלום כמובן) - בחיבור של אלנבי לבן-יהודה. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נווווווווו...אז את מי נראה היום...!???!
:crazy: |
|
|
| markfeldman |
| COUNT ME IN !! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מצויין נתראה!
מקווה שהוא ימקסס טוב הפעם חחח.....:haha: |
|
|
| sabi10 |
טוב...אני אהיה שם היום, מקווה לפגוש אותכם
:cool: |
|
|
| taltul |
| רגע אז מה נסגר בסוף|: דום או זמיר? שמעתי העבירו את המסיבה לדום..או שזה סתם שמועות...? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | רגע אז מה נסגר בסוף|: דום או זמיר? שמעתי העבירו את המסיבה לדום..או שזה סתם שמועות |
זמיר. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אה והיום אני יתן צ'אנס נוסף אחרי רבים לפסיי-טראנס!!!
:eek: |
|
|
| Flotser |
עם כל הלימודים רק עכשיו שמתי לב לזה חחח
אז אולי יש מצב קטן שאני אבוא ככה בספונטניות,
טלטול תהיה שמה שאני אוכל להרים צלצול לפגוש את כולם? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
עם כל הלימודים רק עכשיו שמתי לב לזה חחח
אז אולי יש מצב קטן שאני אבוא ככה בספונטניות,
טלטול תהיה שמה שאני אוכל להרים צלצול לפגוש את כולם? |
????? מי אמר שאבוא בכלל? יותר נכון מי אמר שיכניסו אותי לשם בכלל??? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
????? מי אמר שאבוא בכלל? יותר נכון מי אמר שיכניסו אותי לשם בכלל??? |
אחי אל תתחצף
:p :nervous:
ויאללה בקטנה יש לך תעודת סטודנט
אבל חברים שלי לא כל כך רוצים,
ואם נילך למסיבה כנראה נילך ללמון
יש שמה איזה ליין של רגאיי לא יודע
:crazy: |
|
|
|
|