|
Gielen at the Dome? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
הנה עוד הפקה שאני לא יכול להיכנס אליה......
שישרפו הנקסט האלה:whip: |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
הנה עוד הפקה שאני לא יכול להיכנס אליה......
שישרפו הנקסט האלה:whip: |
אל תדאג...גם זמנך יבוא
אויי..אני נכיר את ההרגשה..יעבור ;)
ושוב פעם..איזה סגנון בדיוק הוא מנגן (דוגמא לקטעים ספציפיים יהיה טוב) ואיפה בדיוק הזמיר נמצא?
תודה מראש, סהר. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ושוב פעם..איזה סגנון בדיוק הוא מנגן (דוגמא לקטעים ספציפיים יהיה טוב) ואיפה בדיוק הזמיר נמצא?
תודה מראש, סהר |
מיקום: בחיבור בן ארלוזורוב לבן-יהודה.
דוגמא לטראקליסט עדכני של יוהן מתוך האירוע האחרון NJOY:
01. ID
02. Oliver Shine - Southstar
03. ID (Hard Trance track)
04. Airscape - Sosei (F&W Remix)
05. Randy Katana - In Silence (Txitxarro remix)
06. Tiesto - Adagio For Strings
07. Sam Sharp - Twister (Unknown Remix)
08. Creamteam - Samurai (Original Mix)
09. Cosmic Gate - Bilingual
10. Cohen vs Deluxe - Just Kick ! (Carl Cox Remix)
11. Empyreal Sun ft. Elles De Graaf - From Dark To Light (U-Turn Remix)
12. Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
13. Men In Beats (Fred Baker) - Keep Pushin'
14. Re-Workz - Born Again (Born Slippy 2004)
---Interview With The Darkraver---
15. Starfighter - Apache
16. Energy 52 - Cafe Del Mar (Unknown Remix)
17. P Diddy feat. Kelis - Let's Get Ill (Bootleg Mix) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
הנה עוד הפקה שאני לא יכול להיכנס אליה......
שישרפו הנקסט האלה:whip: |
חחחחחחחחחחח....
כמו שאומרים ביקשת - קיבלת!!!!
אחי הם באמת נשרפו - הייתה שם שריפה ביום שישי שעבר שמעתי נשרפו שם ספות בגלל שמישהו השיאר שם סיגריה דלוקה או משהו כזה...קיצר לפנות הבוקר ככה באה משטרה התחילה לפנות אנשים נראה 2 נפגעו קל מהעשן...
קיצר משהו מפחיד...למה מפחיד כי אני בטוח שרוב הדלתות של היציאות חירום היו סגורות - זה בדוק...כל מועדון זה ככה...יש כאלה שבכלל אין להם יציאות כאלה... |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מיקום: בחיבור בן ארלוזורוב לבן-יהודה.
דוגמא לטראקליסט עדכני של יוהן מתוך האירוע האחרון NJOY:
|
נראה וגם נשמע מעולה..
אם ותהיה לי אפשרות להגיע, יש מצב להיפגש איתכם כי סביר להניח שאם אני אבוא אז זה יהיה לבד.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אם ותהיה לי אפשרות להגיע, יש מצב להיפגש איתכם כי סביר להניח שאם אני אבוא אז זה יהיה לבד |
בכיף אח שלי...
התרגלתי כבר להיות המשוגע היחיד בכפר.... |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בכיף אח שלי...
התרגלתי כבר להיות המשוגע היחיד בכפר.... |
:stongue:
ואני באמת המשוגע היחיד בכפר :crazy: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
חחחחחחחחחחח....
כמו שאומרים ביקשת - קיבלת!!!!
אחי הם באמת נשרפו - הייתה שם שריפה ביום שישי שעבר שמעתי נשרפו שם ספות בגלל שמישהו השיאר שם סיגריה דלוקה או משהו כזה...קיצר לפנות הבוקר ככה באה משטרה התחילה לפנות אנשים נראה 2 נפגעו קל מהעשן...
קיצר משהו מפחיד...למה מפחיד כי אני בטוח שרוב הדלתות של היציאות חירום היו סגורות - זה בדוק...כל מועדון זה ככה...יש כאלה שבכלל אין להם יציאות כאלה... |
תשבע לי שזה קרא?פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטע
מגיע להם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
תשבע לי שזה קרא?פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטע
מגיע להם |
אחי לא נשבעים במקרים כאלה אבל אתה מוזמן לחפש בגוגל "שריפה בדום" ואני בטוח ב100% שתמצא כתבות על זה..הרי דיברו על זה בחדשות אפילו...
ובעיתונים.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
מארק
count me in
אחחח חילן
הטראקליסט שרשמת מעניין מאוד
הוא אשכרה משלב לא מעט סגנונות
אני מקווה שהוא ישים את החדש של קליננברג:)
ואין סיילנס חובה:)
טראק טיפוסי לסט יוהן חילני |
|
|
| yaman |
שוב להתבאס
חילן הפלצן מגיע לארץ ואין לי שום דרך לראות אותו
ביחייאט טל אם אתה שם צלם לי את האף שלו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by yaman
שוב להתבאס
חילן הפלצן מגיע לארץ ואין לי שום דרך לראות אותו
ביחייאט טל אם אתה שם צלם לי את האף שלו |
פלצן??
????????
נדי גיי הכי חברותי שיש למיטב ידיעתי לא שאני מזלזל בעממיות של טיאסטו וארמין:)
אני ומארק נהיה אבל אין לי מצלמה
יהיה טוב |
|
|
|
|