| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
amen brother !!
אשכרה יש לו פול גרובי האוס והארד טכנו שלא תשמעו בשום מקום ! |
כן אבל בגדול אפשר להגיד שעדיין הקו שמנחה אותו הוא אפליפטינג
אבל הוא לא מתפשר על מלודית רכות
קטעים כמו
ickleson-ying
solid globe-sahara
עם מלודיות בסולם גבוה ובסאונדים פחות משגרתיים הם הלחם שלו
וזה רק מבטיח הנאה ושכרון חושים
נ.ב. אלה רק דוגמאות
אני מאמין שהוא כבר יביא בראש עם דברים שעוד לא שוחררו
בשביל זה אתה תעזור לי מארק
אני כרגיל מאחר בחודש-חודש וחצי
אם הייתי אשה כבר הייתי נכנס להריון |
|
|