return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Gielen at the Dome? (pg. 5)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by yaman
שוב להתבאס

חילן הפלצן מגיע לארץ ואין לי שום דרך לראות אותו

ביחייאט טל אם אתה שם צלם לי את האף שלו

אני לא אהיה שם כנראה אחי...

אבל כרגיל גיל יצלם שם ונקווה לתמונות טובות:)
yaman
טוב לא נורא אבל תודה בכל מקרה
markfeldman
quote:
חילן הפלצן מגיע לארץ ואין לי שום דרך לראות אותו


אם כמה שהוא פלצן אני אוהב את הסגנון מוסיקה שלו ואת המיקסוסים שלו !
DJ Alex E.
הלוואי עלי להיות במסיבות של "פלצנים" מהסוג שלו
KosmiK-G8
כוס אמ אמק
למה פלצן????????????????????

מרתיח אותי מאיפה החוצפה לקרוא לו פלצן

אנשים כאן פשוט סתומים ולא מבינים במוזיקה


אז תקשיבו לי טוב טוב

לפני שאני בועט אותכם למסיבת אמ טי וי

תבינו כבר אחת ולתמיד




יוהן חילן משחרר וינילים ופרומואים לא נאדים!!!

אז די כבר לקרוא לו פלצן!
markfeldman
quote:
כוס אמ אמק
למה פלצן????????????????????

מרתיח אותי מאיפה החוצפה לקרוא לו פלצן

אנשים כאן פשוט סתומים ולא מבינים במוזיקה


אז תקשיבו לי טוב טוב

לפני שאני בועט אותכם למסיבת אמ טי וי

תבינו כבר אחת ולתמיד


amen brother !!

אשכרה יש לו פול גרובי האוס והארד טכנו שלא תשמעו בשום מקום !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
amen brother !!

אשכרה יש לו פול גרובי האוס והארד טכנו שלא תשמעו בשום מקום !


כן אבל בגדול אפשר להגיד שעדיין הקו שמנחה אותו הוא אפליפטינג
אבל הוא לא מתפשר על מלודית רכות
קטעים כמו
ickleson-ying
solid globe-sahara
עם מלודיות בסולם גבוה ובסאונדים פחות משגרתיים הם הלחם שלו

וזה רק מבטיח הנאה ושכרון חושים


נ.ב. אלה רק דוגמאות
אני מאמין שהוא כבר יביא בראש עם דברים שעוד לא שוחררו
בשביל זה אתה תעזור לי מארק
אני כרגיל מאחר בחודש-חודש וחצי
אם הייתי אשה כבר הייתי נכנס להריון
markfeldman
quote:
בשביל זה אתה תעזור לי מארק


AT YOUR SERVICES...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
AT YOUR SERVICES...


thank you sir

i appreciate it

:)
yaman
מה לקחתם את זה קשה?

מה קרה?

הוא קצת פלצן מה יש

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
יוהן חילן משחרר וינילים ופרומואים לא נאדים!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחח תרשה לי לקחת את המשפט הזה לחתימה שלי
KosmiK-G8
אני רואה שאני נעלמתי ל-5 ימים ואנשים פה נרדמו בשמירה

מארק מה קורה..?
הספירה לאחור נמשכת עוד 6 ימים להגעה של מר חילן

תהיה בעניינים אני בטוח בא.. לא משנה מה יהיה
כבר אמרתי לך את זה לפני שבוע וחצי ואני חוזר ואומר...
את זה אני מתכוון להחמיץ...

יש מכירה מוקדמת בסוף או לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement