return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
זה כואב אך אני עוזב
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
עשיתי את זה מאוד דרמטי...
קיצר
יש לנו תרגיל רציני בבסיס בחטיבה שלי
וזה אומר טחינה של שבועיים בלי בית
משאומר שאני לא יהיה פה שבועיים
בשבוע השני אני יהיה בכלל בשטח באיזה מקום שקוראים לו בית נטופה קיצר חור.
תשמרו על הפורום בשבילי
גיל - פרסם תתמונות פה אני יראה אותם בהזדמנות
גיל מארק קלאבסולוטלי וכל משילך ליוהן חילן תעשו חיים
כנ"ל לגבי סופ"ש באילת עם מארקו וי

ו...זהו
חן שמור על הפורום-בשביל כולנו

אוהב את כולכם
אילן
AnthemFreak
[CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLO
SED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED]
[CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLO
SED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED]
[CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLO
SED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED]
[CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED][CLOSED]
חחח סתם אחי
תחזור מהר שלא יהיה משעמם
וקח הכל בקלות
KrazyDJs
ביי אילן
be strong :p
יהיה חסר לנו קצת מההומור ש'ך
Black-Dragon
ביי גבר גבר תהיה חזק זה כולה שבועיים :)
שמור על עצמך
Eitan E
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
עשיתי את זה מאוד דרמטי...
קיצר
יש לנו תרגיל רציני בבסיס בחטיבה שלי
וזה אומר טחינה של שבועיים בלי בית
משאומר שאני לא יהיה פה שבועיים
בשבוע השני אני יהיה בכלל בשטח באיזה מקום שקוראים לו בית נטופה קיצר חור.
תשמרו על הפורום בשבילי
גיל - פרסם תתמונות פה אני יראה אותם בהזדמנות
גיל מארק קלאבסולוטלי וכל משילך ליוהן חילן תעשו חיים
כנ"ל לגבי סופ"ש באילת עם מארקו וי

ו...זהו
חן שמור על הפורום-בשביל כולנו

אוהב את כולכם
אילן


לללללאאאאאא
אילן איך יחיה הפורום בלעדיך
קיצר בהצלחה בתרגיל שלך ונקווה לראות אותך פה בקרוב
Segev
פופ כבר חשבתי אתה עוזב לתמיד :D
תהנה אחי בתרגיל חחח
תחזור אלינו מהר
KosmiK-G8
תודה לכולם

ואיתן.. לא מעניין אותי אם התרגיל יצליח או לא... העיקר לחזור כבר.
:)
skelz
לאאאאאאאאאאאאאאאאא
חברי לעירררררררררר לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אילןןןןן לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

מי יהיה הספאמררררר פה אם לא אתה???
arik
שמור שמור שמור על עצמך אחי
YoraY
ביי אילן... :(


עשית את שלך... :P
(1000)

TTman
הזלתי דמעה
:)

תהנה
;)
Shahar
תחזור מהר אחייייי נתגעגע! בהצלחה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement