| KosmiK-G8 |
עשיתי את זה מאוד דרמטי...
קיצר
יש לנו תרגיל רציני בבסיס בחטיבה שלי
וזה אומר טחינה של שבועיים בלי בית
משאומר שאני לא יהיה פה שבועיים
בשבוע השני אני יהיה בכלל בשטח באיזה מקום שקוראים לו בית נטופה קיצר חור.
תשמרו על הפורום בשבילי
גיל - פרסם תתמונות פה אני יראה אותם בהזדמנות
גיל מארק קלאבסולוטלי וכל משילך ליוהן חילן תעשו חיים
כנ"ל לגבי סופ"ש באילת עם מארקו וי
ו...זהו
חן שמור על הפורום-בשביל כולנו
אוהב את כולכם
אילן |
|
|