return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
BeTa logo! (pg. 2)
View this Thread in Original format
super-styleR
logo 1 for sure
nice1 :)
FredNova
absoluut nr 1 :)
BEACHBOY
amai je hebt er je werk van gemaakt!! heel mooi. Ik ga ook voor I... :)
Buoyant
ik vind 5 bis der eigelijk ook steeds beter deruit zien dan 1, ik herzie mijn stem dan wel via mondelinge overeenkomst :)
pooley
Ik vind het lettertype van 5 echt zeer mooi.
Chique dinges
Gladius
VI vind ik zeer schoon
2de plaats III

schitterend initiatief overigens!
TOR
idd leuk intiatief!

heb voor VI gestemd, maar ze zien er eigenlijk allemaal goed uit.
moeilijke keuze..
Eagle`
heb voor 1 gekoze, heeft zo iets starwars achtig, swel strak :)
SilentEagle
quote:
Originally posted by Eagle`
heb voor 1 gekoze, heeft zo iets starwars achtig, swel strak :)


Strakke letters op strakke tshirts op strakke lijven? :toothless
djcresto
quote:
Originally posted by SilentEagle
Strakke letters op strakke tshirts op strakke lijven? :toothless


voor mij geen strak lijf, maar voor onze dames :toothless

eieregooie
kheb nie echt een voorkeur :p Alleen ik wil jullie er wel even op wijzen dat Swamper het niet echt op prijs stelt wanneer zonder toestemming "tranceaddict.com" wordt gebruikt...
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
kheb nie echt een voorkeur :p Alleen ik wil jullie er wel even op wijzen dat Swamper het niet echt op prijs stelt wanneer zonder toestemming "tranceaddict.com" wordt gebruikt...


kvind dan ook logo één met eronder Belgian Tranceaddict het beste :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement