|
BeTa logo! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
...Alleen ik wil jullie er wel even op wijzen dat Swamper het niet echt op prijs stelt wanneer zonder toestemming "tranceaddict.com" wordt gebruikt... |
Hmm strange, terwijl andere lokale forums ook TA.com in hun logo hebben staan! Snap wel nie dat hij er iets op tegen kan hebben, tis toch uiteindelijk free reclame voor hem & zijn site! :) mah goe dan zetten we er geen TA.com bij eh :p Wacht kzal hem anders ff pm'en...
| quote: | Originally posted by djcresto
kvind dan ook logo één met eronder Belgian Tranceaddict het beste :p |
ja. mijn gedachte was bvb een zwart tshirt met op de achterkant logo 1-1 (die met belgian tranceaddict :)) en van voor tranceaddict.com! zou wel leuk zijn eh :) mahja wel rekening houden met wat ei heeft gepost ivm swamper... :( |
|
|
| djcresto |
zou leuk zijn mochten we ze hebben tegen aib.
Zehra heeft nu het logo gemaakt maar wie gaat zich bezighouden met bestellen, verdelen, betalen, enz?
kandidaten?
www.insignia.be
deze hebben wel veel materiaal, ook vele variaties van t-shirts en topjes voor onze dames :D Zijn wel niet goedkoop maar tmag toch wat kwaliteit zijn nie? |
|
|
| pooley |
remind the "Zonder toestemming"
Mail hem is, en vraag het.
En ja tmag wel kwaliteit zijn, kzou ni graag hebben dat ik die t shirts moet gaan inkaderen en vacuum zuigen om die een beetje te kunnen bewaren... |
|
|
| Zehra |
| Ik wou swamper just pm'en (pm geschreve en al!) mah toen bedacht ik dat het beter is als CygnusX hem pm't :) hij is our mod en hij weet mss al ondertusse hoe hij het aan swamper moet vragen... Ik zal CygnusX eens vragen of hij dat wil doen/vragen! :) mah voor mij hoeft dus op de t-shirt echt nie tranceaddict.com te staan... (zou wel leuk zijn met ta.com) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by djcresto
deze hebben wel veel materiaal, ook vele variaties van t-shirts en topjes voor onze dames :D Zijn wel niet goedkoop maar tmag toch wat kwaliteit zijn nie? |
ik wil ook een topje :p |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Eagle`
nog in cranaval-sfeer,hum?:toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
met spaghettibandjes? :conf: :p |
|
|
| CygnusX |
| Ik heb een threadje in het modforum gemaakt. Van zodra Swamper antwoordt, weten jullie het ook. |
|
|
| TOR |
ik vind toch dat tranceaddict.com erop moet.
anders lijkt het voor de buitenstaander onduidelijk waar het letterwoord 'BeTA' vandaan komt.. |
|
|
| SilentEagle |
| Ik ga eens informeren voor bestelling en verdeling als ge wilt... 'k herinner me dat ons ma iemand kent die dat doet, aan degelijke kwaliteit. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik vind toch dat tranceaddict.com erop moet.
anders lijkt het voor de buitenstaander onduidelijk waar het letterwoord 'BeTA' vandaan komt.. |
ah onder het logo staat Belgian Tranceaddict |
|
|
| Buoyant |
| voorkant BETA-logo met Belgian Tranceaddict en achterkant tranceaddict.com al dan niet met logo voor mij |
|
|
|
|