|
BeTa logo! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Antwoord van the big boss : hij vindt het goed, zolang de prijs maar niet te hoog is en hij het ontwerp mag zien voor de t-shirts gemaakt worden.
Oh ja, en hij vindt de eerste het mooiste :) |
|
|
| TOR |
is de naam van deze website eigenlijk geregistreerd?
want in dat geval is een deel van de inkomsten voor hem.. |
|
|
| Eagle` |
| snap eigelijk net wat mistah swamper in de lauwe pap te brokken heeft, meerderheid kiest voor logo 1, tis niet alsof swamper het woord tranceaddict bezit ofzo of belgian tranceaddict, laat staan dat je hem daarvoor nog moet betalen. Don't get it :conf: |
|
|
| pooley |
Die thread ni gelezen over tranceformation op dance4mation? :)
soms is het absurd he,
en ja nog iets ... don't dis' THE man |
|
|
| Giesber |
| quote: | | Originally posted by Eagle` tis niet alsof swamper het woord tranceaddict bezit ofzo |
http://www.tranceaddict.com/
der staat TranceAddict™, hij zal de naam dus wel geregistreerd hebben |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
is de naam van deze website eigenlijk geregistreerd?
want in dat geval is een deel van de inkomsten voor hem.. |
Yep, Swamper bezit een trademark op 'tranceaddict'.
Zolang niemand (veel) winst met de t-shirts maakt vindt hij het oké.
Eagle : Belgian Tranceaddict bevat nog altijd het woord Tranceaddict he :p ;)
Edit : ze zijn me voor :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by pooley
Die thread ni gelezen over tranceformation op dance4mation? :)
soms is het absurd he,
|
Hoe wat waar? geef es :)
edit: kheb het al gezien, wat ene zever
die mannen hebben het precies echt wel hoog in eh |
|
|
| pooley |
Kvond dat ook, dat is gewoon tegendradig doen en mensen hun plezier niet gunnen.
Kom late we een trademark op de naam Trance pakken en iedereen ne kloot afsteken ...
Zielig daar op D4M
:)
Maja ontopic :)
Swamper is ne goeie ! |
|
|
| djcresto |
| je kan niet zomaar op elke naam een trademark kopen, sony mocht bv de naam "walkman" niet kopen. |
|
|
| cyberia |
het heeft ook nog altijd met respect te maken ook hé,swamper steekt het meerendeels van zijn tijd in de site en zonder hem zou deze belgian tranceaddict comunity niet mogelijk zijn.Deze site bestaat al ettelijke jaren en het is dan niet meer dan fair om zijn toestemming te vragen of we zijn creatie mogen gebruiken.
Hij zal er niet op kikken,van de naam trancaddict overal te zien,maar hij zal het wel appreciëren dat we het hem eerste vragen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by cyberia
het heeft ook nog altijd met respect te maken ook hé,swamper steekt het meerendeels van zijn tijd in de site en zonder hem zou deze belgian tranceaddict comunity niet mogelijk zijn.Deze site bestaat al ettelijke jaren en het is dan niet meer dan fair om zijn toestemming te vragen of we zijn creatie mogen gebruiken.
Hij zal er niet op kikken,van de naam trancaddict overal te zien,maar hij zal het wel appreciëren dat we het hem eerste vragen. |
heeft niks met respect te maken, ik respecteer wat hij gedaan heeft voor trans scene, maar het woord trance addict trademarken vind ik toch vrij absurd eerlijk gezegd, kun je elk woord gaan trademarken |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
heeft niks met respect te maken, ik respecteer wat hij gedaan heeft voor trans scene, maar het woord trance addict trademarken vind ik toch vrij absurd eerlijk gezegd, kun je elk woord gaan trademarken |
Je moet het anders bekijken vind ik. Dat trademark is er om misbruik te voorkomen. Anders zou eender wie een webshop kunnen beginnen en daar massa's geld mee verdienen. |
|
|
|
|