|
BeTa logo! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Dames... cijfer jezelf toch niet zo gemakkelijk weg!!
Bestellen die topjes!!! :haha:
Mja.. okee. volledig lege achterkans is misschien ook niet ideaal. Kort het TA.com logo zou volgens mij nog passen.
Zo... dan begint de t-shirt vorm te krijgen he.
Vooraan het logo van zehra en achteraan de TA.com. Volgens mij zal da heel chic staan :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dames... cijfer jezelf toch niet zo gemakkelijk weg!!
Bestellen die topjes!!! :haha:
Mja.. okee. volledig lege achterkans is misschien ook niet ideaal. Kort het TA.com logo zou volgens mij nog passen.
Zo... dan begint de t-shirt vorm te krijgen he.
Vooraan het logo van zehra en achteraan de TA.com. Volgens mij zal da heel chic staan :) |
heb geen schrik. vind het onnodig :p
btw logo van achter en van voor ta.com!!!! :) weet ge wa, kzal paar voorstellen en een poll openen... kga dat ff visueel proberen voor te stellen, de verschillende mogelijkheden... binnekort dus poll! :) |
|
|
| TOR |
| inderdaad, beter het kleinste vooraan |
|
|
| pooley |
| Klein vooraan, groot van Zehra vanvoor ofcourse :) |
|
|
| Tiger777 |
| hier zullen nog meerdere polls aan te pas komen :rolleyes: :p |
|
|
| Nabistai |
| Mooi dik logo vanvoor en alle beta-namen vanachter opgesomd ofzo? (Naar analogie met de I love Techno shirts :)) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Mooi dik logo vanvoor en alle beta-namen vanachter opgesomd ofzo? (Naar analogie met de I love Techno shirts :)) |
en wat als er nieuwe members bijkomen? |
|
|
| Zehra |
| hehe laat uw voorstelle maar komen... we gaan er een poll van maken! :p me likes polls :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
pech voor hun :p:p:p
just kidding! :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by TOR
Ja da weet ik ook wel, twas maar een voorstel hé,omda da concept toch heel goe uitkomt, mooi logo vanvoor, vanachter in het groot (wit) Tranceaddcit.com en daaronder kleiner alle namen opgesomd. Zo krijgt ge venvoor en vanachter iets ma toch ni overdreven. De namen kunnen ook weg hé, maar dan wordt het weer leeg vanachter vind ik. |
|
|
| TOR |
weet ik ook
daarom stelde ik voor het logo achteraan te zetten en vooraan de website te vermelden. dat is veel evenwichtiger dan het logo vooraan. ik heb zelden een T-shirt gezien met tekeningen vooraan en achteraan weinig. veel achteraan en iets kleins vooraan komt echter veel voor.
ik snap het nut niet echt van er namen op te zetten. dan moet je al gaan kijken wie er allemaal actief is, en als er dan nog actieve leden bijkomen... |
|
|
| pooley |
Sluit me volledig aan bij TOR's post :)
Logisch |
|
|
|
|