|
logo? t-paita? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
Jepjep! Nyt nopeesti lisää halukkaita! :p
*EDIT* Voivoi.. enää ei ehdi. Nyt meni painoon. |
|
|
| BetaFactory |
Ainoastaan L? Liian suuri koko minulle. :nervous:
Olisiko mahdollista saada tuo uusi logo alkuperäisenä tiedostona. Sitten voisi vaikkapa mennä paikalliselle myymälälle tilaamaan itselle oman version siitä (sopisi muuten minulle paremmin, koska haluaisin mieluummin pikeeversion kun en yleensä t-paitoja käytä...). Joten mitä sanot siitä? |
|
|
| GrimReaper |
Mulla on se alkuperäinen .jpg file ja voin laittaa sen vaikka mailiin.
Tein itse siitä myös päinvastaisen version eli musta pohja sekä valkoinen logo & teksti jotta voin painattaa sen joskus mustaan paitaan.
Se on hyvin simppeli mutta mun mielestä ainakin ihan OK. |
|
|
| BetaFactory |
| Lähetan sinulle viestin privana... |
|
|
| digitalbeat666 |
| en kehtais tuota siivellistä levyä painattaa t-paitaan. Makuasia tietenki, jonku mielestä varmasti kiva. |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666
en kehtais tuota siivellistä levyä painattaa t-paitaan. Makuasia tietenki, jonku mielestä varmasti kiva. |
Makuasia todellakin. 10 kappaletta painatettu ja näillä näkymin kaikki menossa. Joillekkin maistuu, toisille taas ei
Onneksi asut näemmä Torniossa niin ei tule tämänlaisia paitoja heti vastaan. ;) |
|
|
| philly_FIN |
uuuh, toi on digital mun mielestä erittäinkin onnistunut logo, mä nostan käteni ylös tuon logon puolesta :D siitä käy selväksi kaikki tarpeellinen sekä on pysynyt erittäin selkeenä, etuna tuolle muutenkin että logossa voi varmaankin käyttäää erivärejä niin sekin luo lisää variaatioita...
ps. sano vaan jos tuota voi käyttää jo :stongue: |
|
|
| diskus |
Tuohon digitalbeat666:n tekemään logoon voisin sanoa etta olisi
parempi jos se olisi enemmän symmetrinen, nyt tule sellainen
mielikuva etta joku on vähän vinossa. Ja jos viela saisi tuon FINTA
tekstin pysymään yhdessä niin olis myös hyvä. Siinä vähän mittimistä.
Ja väreistä sen verran etta toi tuntuu olevan liian vaalea
valkoiselle paidalla mutta sopiva mustalle. |
|
|
| Nuutti |
En tiedä näkyykö sahalaitaisuus t-paidassa, mutta kannattaisi ehkä käyttää vektorigrafiikkaa niin logoa olisi helpompi skaalata eri kokoihin laadun kärsimättä. Tai jos tuo on jo vektorigrafiikalla tehty niin jotain antialiasonitia vaatis. |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by Nuutti
En tiedä näkyykö sahalaitaisuus t-paidassa, mutta kannattaisi ehkä käyttää vektorigrafiikkaa niin logoa olisi helpompi skaalata eri kokoihin laadun kärsimättä. Tai jos tuo on jo vektorigrafiikalla tehty niin jotain antialiasonitia vaatis. |
tuo on tehty freehandissa mutta exportoinnissa lienee laatu kärsinyt.
Alkuperäinen kuva on 144 dpi ja voihan lopullisen tallentaa 300dpi niin ei tule sahalaitaisuutta. |
|
|
| digitalbeat666 |
EPS-muodossa exportointi ei tuonut tuota sahalaitaa kuvaan ja väri on nyt vielä parempi, sähkönsininen ja toimii paremmin valkosessa paidassa.
http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi2.jpg
mun mielestä se alkaa olla aikalailla siinä mutta kommentoikaa niin saadaan muodostettua yhteinen mielipide ja logo miellyttää sitten kaikkia. ;) |
|
|
|
|