return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
logo? t-paita? (pg. 2)
View this Thread in Original format
GrimReaper
Jepjep! Nyt nopeesti lisää halukkaita! :p

*EDIT* Voivoi.. enää ei ehdi. Nyt meni painoon.
BetaFactory
Ainoastaan L? Liian suuri koko minulle. :nervous:

Olisiko mahdollista saada tuo uusi logo alkuperäisenä tiedostona. Sitten voisi vaikkapa mennä paikalliselle myymälälle tilaamaan itselle oman version siitä (sopisi muuten minulle paremmin, koska haluaisin mieluummin pikeeversion kun en yleensä t-paitoja käytä...). Joten mitä sanot siitä?
GrimReaper
Mulla on se alkuperäinen .jpg file ja voin laittaa sen vaikka mailiin.

Tein itse siitä myös päinvastaisen version eli musta pohja sekä valkoinen logo & teksti jotta voin painattaa sen joskus mustaan paitaan.

Se on hyvin simppeli mutta mun mielestä ainakin ihan OK.
BetaFactory
Lähetan sinulle viestin privana...
digitalbeat666
en kehtais tuota siivellistä levyä painattaa t-paitaan. Makuasia tietenki, jonku mielestä varmasti kiva.
Puuhis
quote:
Originally posted by digitalbeat666
en kehtais tuota siivellistä levyä painattaa t-paitaan. Makuasia tietenki, jonku mielestä varmasti kiva.


Makuasia todellakin. 10 kappaletta painatettu ja näillä näkymin kaikki menossa. Joillekkin maistuu, toisille taas ei
Onneksi asut näemmä Torniossa niin ei tule tämänlaisia paitoja heti vastaan. ;)
digitalbeat666
mitäs tykkäätte uuvesta versiosta:

http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogo%20uusi.jpg

tuo logon on tarkotuskin leikkautua vasemmalta ja ylhäältä.
philly_FIN
uuuh, toi on digital mun mielestä erittäinkin onnistunut logo, mä nostan käteni ylös tuon logon puolesta :D siitä käy selväksi kaikki tarpeellinen sekä on pysynyt erittäin selkeenä, etuna tuolle muutenkin että logossa voi varmaankin käyttäää erivärejä niin sekin luo lisää variaatioita...

ps. sano vaan jos tuota voi käyttää jo :stongue:
diskus
Tuohon digitalbeat666:n tekemään logoon voisin sanoa etta olisi
parempi jos se olisi enemmän symmetrinen, nyt tule sellainen
mielikuva etta joku on vähän vinossa. Ja jos viela saisi tuon FINTA
tekstin pysymään yhdessä niin olis myös hyvä. Siinä vähän mittimistä.
Ja väreistä sen verran etta toi tuntuu olevan liian vaalea
valkoiselle paidalla mutta sopiva mustalle.
Nuutti
quote:
Originally posted by digitalbeat666
mitäs tykkäätte uuvesta versiosta:

http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogo%20uusi.jpg

tuo logon on tarkotuskin leikkautua vasemmalta ja ylhäältä.


En tiedä näkyykö sahalaitaisuus t-paidassa, mutta kannattaisi ehkä käyttää vektorigrafiikkaa niin logoa olisi helpompi skaalata eri kokoihin laadun kärsimättä. Tai jos tuo on jo vektorigrafiikalla tehty niin jotain antialiasonitia vaatis.

digitalbeat666
quote:
Originally posted by Nuutti
En tiedä näkyykö sahalaitaisuus t-paidassa, mutta kannattaisi ehkä käyttää vektorigrafiikkaa niin logoa olisi helpompi skaalata eri kokoihin laadun kärsimättä. Tai jos tuo on jo vektorigrafiikalla tehty niin jotain antialiasonitia vaatis.


tuo on tehty freehandissa mutta exportoinnissa lienee laatu kärsinyt.
Alkuperäinen kuva on 144 dpi ja voihan lopullisen tallentaa 300dpi niin ei tule sahalaitaisuutta.
digitalbeat666
EPS-muodossa exportointi ei tuonut tuota sahalaitaa kuvaan ja väri on nyt vielä parempi, sähkönsininen ja toimii paremmin valkosessa paidassa.

http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi2.jpg

mun mielestä se alkaa olla aikalailla siinä mutta kommentoikaa niin saadaan muodostettua yhteinen mielipide ja logo miellyttää sitten kaikkia. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement