|
logo? t-paita?
|
View this Thread in Original format
| philly_FIN |
| Onko jollain vielä FinTA logon suunnitelu jollain asteella vai onko se jo haudattu juttu kokonaan? ja ensimmäisestä kysymyksestä pääseekin sitten siihen toiseen että jos se logo saataisiin kehiteltyä niin saataisiin uusi askel kohti niitä t-paitoja joita kovin moni toivoi voivansa jossain vaiheessa ostaa, vai onko tämäkin idea jo kuopattu :conf: |
|
|
| Puuhis |
Idea ei tosiaankaan ole kuopattu. Tarkoitus olis tällä viikolla käydä kyselemässä hinnoista ja semmosta. Eilen viimeistelin tämänlaisen logon..

Ja kommenttia saa laittaa. ;) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Idea ei tosiaankaan ole kuopattu. Tarkoitus olis tällä viikolla käydä kyselemässä hinnoista ja semmosta. Eilen viimeistelin tämänlaisen logon..

Ja kommenttia saa laittaa. ;) |
Ihan hieno logo! =) |
|
|
| BetaFactory |
| Hienolta näyttää!! |
|
|
| philly_FIN |
| jee jee :) logo on hieno, mutta kuten aiemminkin jo olen tainnut mainita niin IMO olisi että logosta kävisi ilmi se että ollaan Finland osasto koko TA:sta, mä en ainakaan häpeile ilmoittaa olevani suomesta, heh heh :D mutta loistavinta tässä on se että homma etenee, kiitos siitä niille jotka sen eteen vaivaa näkee... |
|
|
| digitalbeat666 |
| hyvä mutta ei kerro juuri mitään trance addictista, näyttää ihan enemmänki levykaupan logolta :) muuten kyllä hieno ;) |
|
|
| BetaFactory |
| Logo on siisti, mutta kuten aiemmin on tullut todettua, saisi nostaa esiin tuo TA-juttu vähän enemmän. |
|
|
| Nuutti |
Sori, mulle tulee mieleen joku prätkäjengin logo. :eek:
Mä kaipaisin vähän sci-fimpää tyyliä. Siivet voisi olla vaikka sellaiset "mekaanisen linnun" siivet. Peltilevyistä tehdyt. :cool: |
|
|
| philly_FIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Logo on siisti, mutta kuten aiemmin on tullut todettua, saisi nostaa esiin tuo TA-juttu vähän enemmän. |
totta :) |
|
|
| Puuhis |
| Toi fontti varmaan tosta muuttuu ja lisään "Finland" sinne jonnekkin. logoa tuskin alan muuttamaan. Katotaan ens viikolla miten homma edistyy. Tarkotus olis bailata tuo paita päällä Anjunabeats Worldwidessa. (tämä on kirjoitettu lievässä humalatilassa, paskaa ei oteta niskaan k thx. ) :) |
|
|
| Puuhis |
| Tänään lähtee t-paidat painoon kyseisellä logolla ja tranceaddict.com finland tekstin kanssa. Laittakaas viestiä mulle, grimille taikka tänne kuinka moni on valmis tilaamaan tuommosen paidan. hintaa kertyy 10euroa per paita. Koko on L. Paitoja painetaan 10kpl ja kuusi niistä on mennyt eli neljä vielä vapaana. Tarkotus olisi saada paidat ulos ennen Anjunabeats Worldwidea. Jos kysyntää löytyy tarpeeksi voi paitoja painaa toisenkin erän. :thepirate |
|
|
| philly_FIN |
| mulle ainakin yksi :wtf: |
|
|
|
|