return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
logo? t-paita? (pg. 3)
View this Thread in Original format
diskus
Tässä olisi pari esimerkkia mitä voi miettiä http://www.saunalahti.fi/~rindil/TA/
piiretty paintilla niin sen mukainen laatukin :)...
digitalbeat666
no tuohan näyttää just samanlaiselta kun tuo mun ehotus paitsi tuo grafiikan ynpyräteema on ellipsi. :D
Voisin kokeilla tehä koululla vähän enemmän pro-tason ohjelmilla freehand ja photari jos nuista sais jotain kehitettyä.
digitalbeat666
quote:
Originally posted by philly_FIN
uuuh, toi on digital mun mielestä erittäinkin onnistunut logo, mä nostan käteni ylös tuon logon puolesta :D siitä käy selväksi kaikki tarpeellinen sekä on pysynyt erittäin selkeenä, etuna tuolle muutenkin että logossa voi varmaankin käyttäää erivärejä niin sekin luo lisää variaatioita...

ps. sano vaan jos tuota voi käyttää jo :stongue:


maltas vielä hetki, laitan toisen sinisen sävyn tuohon niin logoon tuleepi lisää syvyyttä ja lististän vähän niin saa siitä vähän coolimman näkösen. Muuten se näyttää tähtäimeltä.
digitalbeat666
no niin nyt alkaa näytttää...

http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi3.jpg


tämä on webbiversio mutta jos porukka tykkää niin laitan 300dpi version ladattavaksi, että voipi painattaa t-paitoihin.
philly_FIN
kerkesin jo aiemmin kuittamaan että logo on mielstäni jo vallan siisti, mutta siitähän tulee koko ajan vaan siistimpi, kohta voi jo laittaa lisää paitoja painatukseen, niin ja sillä ei ole ainakaan mulle väliä että onko niitä logoja liikkeellä enemmän kuin yksi, kaikki käy :)
digitalbeat666
quote:
Originally posted by philly_FIN
kerkesin jo aiemmin kuittamaan että logo on mielstäni jo vallan siisti, mutta siitähän tulee koko ajan vaan siistimpi, kohta voi jo laittaa lisää paitoja painatukseen, niin ja sillä ei ole ainakaan mulle väliä että onko niitä logoja liikkeellä enemmän kuin yksi, kaikki käy :)


jep, huonoa ossaa tehäkään :haha:
Ehkä tuo kuvataiteen koulutus on osasyynä siihen. Toki voisin laittaa ens viikon alkupuolella tarkemmat versiot nuista parista logoista (300dpi) tonne mun serverille niin saapi porukat latailla. Tässä oli vähän taka-ajatuksenaki tarkotus tehä hyvä portfolio näin opintojen päätteeksi ja laitan ton logon myös siihen. ;)
Kiitoksia palautteesta :)
GrimReaper
Jep. Kyllä tuo viimeisin logo on melkoisen hyvän näköinen. Ei muuta kuin paitaan vaan kesäksi. :p
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by digitalbeat666
no niin nyt alkaa näytttää...

http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi3.jpg


tämä on webbiversio mutta jos porukka tykkää niin laitan 300dpi version ladattavaksi, että voipi painattaa t-paitoihin.

Hm, enpä tiedä, nyt alkaa mennä jo turhan kikkailuksi.

Tuo fonttikin on vähän kliseinen.
digitalbeat666
http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi3d.jpg
http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogofinal.jpg
diskus
Joo tosiaan tuo teksti on vaikeaselkoinen, joutuu kuvastakin oikein katsoman tarkemmin
että saisi luettua mitä sielä lukee, puhumattakaan paidasta...

digitalbeat666
quote:
Originally posted by diskus
Joo tosiaan tuo teksti on vaikeaselkoinen, joutuu kuvastakin oikein katsoman tarkemmin
että saisi luettua mitä sielä lukee, puhumattakaan paidasta...


tärkeintä siinä on että se on cool eikä sen tekstin erottamisesta oo nii väliä...
vai onko?
digitalbeat666
tässä vaikka avatariin:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement