return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
logo? t-paita? (pg. 4)
View this Thread in Original format
philly_FIN
ei tosta saa selvää :( vanhemmuuttaan tuo näkökin heikkenee :rolleyes:
digitalbeat666
quote:
Originally posted by philly_FIN
ei tosta saa selvää :( vanhemmuuttaan tuo näkökin heikkenee :rolleyes:


voishan noita kirjaimia kyllä isontaa tuohon avatariin ja jokin reunaviiva että saapi paremmin esille kirjaimia.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by digitalbeat666
http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi3d.jpg

Tää on aika jänskä, mutta teksti on epäselvä.
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by digitalbeat666
tärkeintä siinä on että se on cool eikä sen tekstin erottamisesta oo nii väliä...
vai onko?

Minusta tuo on kyllä edelleen aika tökerö...
diskus
No pistäkä jotain ideoita niin saadan nekin mietittyä.. ei se auta jos vaan sanotaan että "näyttää huonolta"...
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by diskus
No pistäkä jotain ideoita niin saadan nekin mietittyä.. ei se auta jos vaan sanotaan että "näyttää huonolta"...

No minä en ole mikään graafikko joten en osaa pahemmin siinä suhteessa auttaa, mutta mielestäni logon pitäisi olla yksinkertainen ja selkeä... eli siis ns. "less is more"-periaatteella tehty.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
No minä en ole mikään graafikko joten en osaa pahemmin siinä suhteessa auttaa, mutta mielestäni logon pitäisi olla yksinkertainen ja selkeä... eli siis ns. "less is more"-periaatteella tehty.

Kyllä mä nyt kun oon katellu tota logoa, oon samaa mieltä Mysteryn kanssa. Selkeä ja yksinkertainen on tässä asiassa kaunista.

Mmm.. tulipa mieleen... Friendly vs. LFO - Low Frequency Bootilator (Less Is More Mix)/(Feeling A Little More-ish Mix)
>> oikea nimi vanhan klassikon uudelle remiksille/-seille, joka pyörii väärin nimettynä whitelabelina nimellä Plump DJs vs. LFO - Low Frequency Bootilator vaikka pullukoilla DJ:illa ei ole mitään tekemistä kappaleen kanssa, paitsi se että ovat soittaneet biisiä seteissään.
digitalbeat666
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
No minä en ole mikään graafikko joten en osaa pahemmin siinä suhteessa auttaa, mutta mielestäni logon pitäisi olla yksinkertainen ja selkeä... eli siis ns. "less is more"-periaatteella tehty.


sun mielipiteiden perusteella tuo ensimmäinen versio logosta olis sitten varmasti toimivin? Tosihan se on että yksinkertainen logo erottuu, kiitti rakentavasta palautteesta Mr. Mystery. :)

Kyllä tuo viistotettu ja 3d-logo vois eholla kans, kun jotkut niistä pitävät myös. Tosin tuota 3d-logon tekstiä pitää vielä ottaa esille reunaviivoilla, just tällä viikolla ei kerkiä, kun opinnäytetyö pitää kiireessa niin visusti. Logoja pitää mun mielestä moneen makuun, mun kolmesta erilaisesta löytynee ainaki jokaiselle mieluinen. Tuo lentävä vinyyli on kans kyllä omalla tavalla ihan metka painatettavaksi kesä t-paitaan.
BetaFactory
Mielestäni myös tuo 3d-logo toimii ihan hyvin. Teksti saisi erottua vähän paremmin, miltä näyttäisi jos kaikki reunat olisivat näkyviä, mustilla viivoilla esim.?
digitalbeat666
http://www.digitalbeatmusic.com/fintalogouusi3dII.jpg

no niin :)

digitalbeat666
quote:
Originally posted by BetaFactory
Mielestäni myös tuo 3d-logo toimii ihan hyvin. Teksti saisi erottua vähän paremmin, miltä näyttäisi jos kaikki reunat olisivat näkyviä, mustilla viivoilla esim.?
katoppa tuo viimenen versio ;)
diskus
Oletko muuten miettiny miten ton logon ompeleminen paitaan onnistuisi vai onnistuko ylipäätään?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement