return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מ.ק 22
View this Thread in Original format
yahel222
מישהו ראה את התכנית ???

ראיתי תפרק הראשון

טוב אחד הסדרות המצחיקות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אשכרה מראה לחברה הישראלית וממש לצבא
סאות'פארק הישראלי

מישהו ראה?
Shahar
איפה זה?
yahel222
ראשון ב 22:00 בביפ
ובקרוב בערוץ 2
Shahar
נראה..
Flotser
זה אשכרה סאות'פארק ישראלי
אבל זה מוגזם
רק חסר שכל פרק ימות אסטרונאוט ישראלי כמו קני

אותי אישית זה לא כזה הצחיק הפרק הראשון
אבל יש פוטנציאל.
yahel222
מי שלא היה בצבא ולא מכיר תמערכת הצבאית פחות יבין

אבל מי שיודע מה זה

זה ענק !!!
nFaivel
סידרה בתתתתת זונהההה
איןן הרגה אותי!!!:haha: :haha: :stongue:
KrazyDJs
רק שנה הבאה בחורף זה אמור להיגע לערוץ 2
בינתיים לכל מי שיש Yes
פשוט להוריד מ eMule
כמו שאני עושה


ותאמת
מסכים עם מיכאל
יש פוטנציאל
אבל לא יותר מחיוך או שתיים הפרק הזה העלה לי

נקווה לפרק טוב יותר שבוע הבא
AnthemFreak
חחחח יואוו תכנית מזה מצחיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גדולה!
arik
ראסמי אחי תוכנית טובה
הפרק שהיה שעשעש אותי
אבל לא נפלתי מהכסא

אומנם זה סיגנון סאוט פארק
אבל בואו לא נשווה בין השניים

בכל מקרה תוכנית מצחיקה
תמיד אמרתי שהבידור הכי טוב נמצא בצהל!!




סתם לא אמרתי את זה אףפעם

תוכנית טובה אני מתכוון לעקוב

ודרך אגב אפשר להוריד אותה
אם יש לכם תוכנת אימיול או ביטורנט או איך שקוראים לזה

תיכנסו לליוןנטאורק

Eitan E
חברה אמרתם הכל אני מסכים עם מה שכתבו כאן ואני חושב שבאמת צריך להשקיע בהפקות מקור ישראליות ובכלל בחיי ההווי הישראלים


ודרך אגב
שמתם לב שהאנימטורים של הסדרה הם גרוזינים אפילו השמש מרובעת!!!!

:D
YoraY
זאת אחלה סדרה נקודה


ציפיתי להרבה הרבה פחות מהפקה ישראלית וזה יצא מעולה ומעבר לצפיות..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement