| arik |
ראסמי אחי תוכנית טובה
הפרק שהיה שעשעש אותי
אבל לא נפלתי מהכסא
אומנם זה סיגנון סאוט פארק
אבל בואו לא נשווה בין השניים
בכל מקרה תוכנית מצחיקה
תמיד אמרתי שהבידור הכי טוב נמצא בצהל!!
סתם לא אמרתי את זה אףפעם
תוכנית טובה אני מתכוון לעקוב
ודרך אגב אפשר להוריד אותה
אם יש לכם תוכנת אימיול או ביטורנט או איך שקוראים לזה
תיכנסו לליוןנטאורק |
|
|