|
Trance Energy Line-UP! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Antiphus |
yaaaaaaaay! :D
mario piu de Mauro da King substitute :D
ennu...klubbheads is ook wel stak, want ik heb een nrtje van hen ge-opped naar de Promo Whores ftp....t heet Tale Spin - Reporting Utility!!!! vet knalluh!!!!!!!! zo mogen ze ook op TE playen! :D
Cheerz d00dz |
|
|
| magrec |
Hmm...Cross op TE gaan ze dat wel trekken daar???
aangezien hij toch wat dieper draait de laatste paar maanden.
dumonde komt zei wessel van diepen op radio538. |
|
|
| basvh |
hoe weten jullie dat dit de line up wordt, want op de site van trance energy staat niks over de line up.
maar als dit de line up zou worden zou dat zker relekst zijn. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Antiphus
ennu...klubbheads is ook wel stak, want ik heb een nrtje van hen ge-opped naar de Promo Whores ftp....t heet Tale Spin - Reporting Utility!!!! vet knalluh!!!!!!!! zo mogen ze ook op TE playen! :D
|
dat nummer is echt van hunzelf???:conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Is wel een leuke line-up ja, maar of Judge Jules komt lijkt me sterk. Op zijn website staat nml dat ie dan op 20 oktober hier
Serious @ The Cross Slinky Bournemouth
draait. Ik weet niet waar dat is, maar het lijkt me stug dat ie ff heen en weer vliegt. Maar we zullen zien!!
GReeTZ |
|
|
| Nastra Azzurro |
DAS IN engeland...daar woont me familie...woohoo
Nou hij kan tog snel een vliegtuigje pakken....dat duurt ni lang is ie binnen 2uur op Schiphol ....
whatev man |
|
|
| Evil_E |
| Klopt het dat je 18 jaar moet zijn |
|
|
| Optimus Trance |
| ja, dat klopt, maar das altijd zo toch? |
|
|
| michiel |
he magrec: weet je zeker dat dumonde komt, want ik luisterde ook en volgens mij hoorde ik het niet
maar ja ging ook wel erg snel
later
michiel |
|
|
| MetzZ_!! |
| Wat is er eigenlijk mis met Johan Gielen? Ken geen sets van hem... wat voor stijl draait 'ie dan?:conf: |
|
|
| Evil_E |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ja, dat klopt, maar das altijd zo toch? |
Maar iemand uit mijn klas is naar TE in Utrecht geweest, en die is 17, hoe kan dit dan, en ergens anders las ik dat mensen klaagden over tmf publiek van 13-18 dat hee-hoo ging roepen tijdens picotto, maar hoe kan dit als de leeftijdsgrens 18 jaar is |
|
|
| Optimus Trance |
| ja kijk, die mensen aan de deur die gaan echt niet controleren of je 18 bent, wat boeit t hun nou. Zij hoeven alleen maar te fouilleren. Je zal maar 17 zijn, naar je eerste grote feest gaan, en er wordt naar je legitimatie gevraagd:D:D:D lekker kut dan:D:D:D |
|
|
|
|