|
Trance Energy Line-UP! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Zwartrijjuh! das spannend joh.. en dan weer zon fout adres opgeven... (die je wel echt ik zweer het je geeoefend moet hebben) Je krijgt altijd van die vragen.. wat was je postcode ookalweer enzow..
Ow anders ist toch met 30% korting?? en wat maakt t nou uit voor zon feessie?? ist vaak wel waard toch?! |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Die helaas niet geldig is in het weekend. Dan heb je alleen korting. Tenzij je een weekend-kaart hebt genomen, die dan niet geldig is doordeweeks:rolleyes:. |
Ik woon 5 minuten van mn school af, duz ik heb m mooi voor in t weekend genomen, maar ik dacht dat je dat wel snapte :)
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Zwartrijjuh! das spannend joh.. en dan weer zon fout adres opgeven... (die je wel echt ik zweer het je geeoefend moet hebben) Je krijgt altijd van die vragen.. wat was je postcode ookalweer enzow..
Ow anders ist toch met 30% korting?? en wat maakt t nou uit voor zon feessie?? ist vaak wel waard toch?! |
40% d00d :) |
|
|
| MetzZ_!! |
| Neuh, het gaat om 40% korting, maar treinkaartjes kunnen echt verscrikkelijk:eek: duur zijn. Zelfs nog met korting... Helemaal als je van het zuiden naar het noorden moet. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Ik woon 5 minuten van mn school af, duz ik heb m mooi voor in t weekend genomen, maar ik dacht dat je dat wel snapte :) |
Nu wel jah:p |
|
|
| Dj Alpha |
| Ja, mn OV komt precies op tijd, die rit naar Heerenveen is gratizzz, scheelt me toch 60piek zoiets... :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by JdDark
shhhhhhhttt |
hihihi woops! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar als dat geld allemaal zo'n probleem is ga je maar een weekendje minder stappen of gewoon meer werken.
Ik ga liever naar een feest dan 10x gewoon stappen!!
Toedels!! |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar als dat geld allemaal zo'n probleem is ga je maar een weekendje minder stappen of gewoon meer werken.
Ik ga liever naar een feest dan 10x gewoon stappen!!
Toedels!! |
Ik heb t niet over dat geld een probleem is, ik zeg dat het mooi meegenomen is :p
Toedels :) |
|
|
| The Groove |
Mooie line-up! Klubbheads schijnen goed te draaien op feesten, 'Underground-Trance' zoals ze het zelf noemen, maar ik heb ze zelf nooit Live gezien.
Scott Bond heb ik op Massive gezien en die gast draaide echt enorm goed, hij had zelfs hier en daar wat Hard House nummers.
Judge Jules is geloof ik ook wel iemand die aardig goed en hard draait. Ik hoorde op een interview dat hij samen met Ferry Corsten in een club in Engeland draait.
Matio Piu is gewoon DE MAN die gaat beuken die avond, daar kan je van op aan.
Cross! draait ook altijd wel lekker, en Johan Gielen loopt alleen maar te kutten achter de draai tafel dus die kan door de grond zakken.
:) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by moogwai
But we already confirmed the
next Trance Energy to come in February 2002. So you have to
wait, sorry. |
Yes!!! mooi man, daar zou ik toch al gaan, nu ga ik zeker weten!!!:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| Mensen, ik hoop dat iedereen er net zoveel zin in heeft als ik, was het maar al zover :D:p:) |
|
|
| magrec |
Ik heb er geen ZIN in :D
heb namelijk die vrijdag daarop als het goed is een feestje in een onderzeeër...heb de 1e keer gemist en dat gaat mij niet een 2e keer gebeuren..grrrrrrrr |
|
|
|
|